Pita s skuto in blitvo

P1190994

(skoraj po Vanjino :-) )

9 responses to “Pita s skuto in blitvo

  • Nika

    Ampak ti si jo spimpala, kenede?

    • alcessa

      Ja, šla sem se igrico “Koliko ostankov lahko porabiš” :-) (dno je iz ajdove moke z domačimi krušnimi drobtinami (kruh se nama je posušil 8O …) in 1 jajcem ter žličko olivnega olja, zgoraj pa je lonček skute (take bolj fine, vlažne) s pol kilograma narezane blitve, 2 jajcema, vrečko trdega sira (40 g) in ostanki dimljenega tofuja.
      Blitvo sem pred kratkim šele uvedla :-), ker sem nekje drugje ugotovila, da ima surova enak okus kot krmna pesa, pa mi ni bilo do tega … Zdaj pa jo vsepovsod tlačim noter :-D

  • Nika

    Jasno. Enak okus kot krmna pesa? No, saj sem tudi jaz (KOT OTROK) jedla pasje brikete, he, he…

  • Nika

    Eh, saj veš, prepovedano je najslajše (hudir je, ker mi je takrat postalo jasno, zakaj imajo psi tak zadah 8( )…

  • jana zf

    Zgleda veri mač delišs! :)
    (Pri nas bo tudi danes blitva (še zadnji zmrznjen pakete domače pridelave), samo bo s krompirjem in ribico … mmm. :))

    • alcessa

      Kako lahka/težka pa je domača pridelava blitve? in kako jo skuhaš/si jo skuhala oz. pripravila?

      • jana zf

        Tudi v teglcu na balkonu sem jo imela letos in je šlo super skozi, največkrat sem liste kar v sendviče dajala, ker so bli taki lepi. Večje količine sem imela na vrtu, po parkrat rezala iste rastline, so vedno znova pognale, pa konec poletja sem še enkrat sejala, tako da smo jo imeli res dolgo.
        Ponavadi blanširam par minut al pa na hitro v ponvi, da “oveni”, pol pa sol&poper in muškatni orešček, mal olivca al pa masla in fino zmešam, speštam (včasih ustrežem malim in zmiksam s paličnim do gladke omakice) in to je to. Ob ribah pa največkrat skupaj s kuhanim krompirjem zmešam. Je pa ful enih sort, najbolj všeč mi je ena, pri kateri so listi in steblo malo rdečkasti, pa če stebla niso prevladujoča tudi…

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

