Ponosna vlagateljica sem.

0_vlaganje

Skuhala 400 ml malinovega kisa in 400 ml vode plus 2 čajni žlički soli in prelila čez, od leve proti desni:

belo redkev (s črno kumino, gorčičnimi semeni in pikico črnega popra)

rdečo papriko (z mičken pimenta in mešane začimbe)

cvetačo (z mletimi klinčki, črno kumino, gorčičnimi semeni in črnim poprom)

kumare (z gorčičnimi semeni, črnim poprom, mletim luštrekom in 4 čajnimi žličkami rjavega cukra)

bučo hokaido (z mletim koriandrom, kurkumo, kuminom, klinčki, kardamomom, čilijem in 2 čajnima žličkama rjavega sladkorja)

Čez dva tedna v hladilniku se bo izkazalo, ali vsaj približno obvladam – zahtevna tematika, ker pri nas ne kupujemo, jemo ali hranimo vložene zelenjave, praviloma, edina izjema so občasne sladkokisle kumare, z vsem ostalim pa me lahko naženeš na Antarktiko.

Ma ko človk nikol ne ve, k čemu kaj kako kdaj paše, kenede, in kdaj se bo samega sebe presenetil :-)

Tina, hvala že zdaj za idejo!

3 responses to “Ponosna vlagateljica sem.

  • tinazigon

    O, super. Jaz mojih še nisem probala, se jih pa že veselim. :)

  • Techka

    Ma, vsi ste tako pridni…
    jaz pa nič ne vlagam. :(

    • alcessa

      Ne vem, zakaj bi? Tudi če imaš rada vloženo zelenjavo, jo je sigurno lažje kupiti kot delati. Tele zadeve sem delala samo, da se lahko izživim z začimbami, pri tem pa ne vem, kako dolgo jih bova jedla ali hladila, ker vložene zelenjave ne marava, vsaj ne bolj kot nevložene, in s to naju futram po tekočem traku …

What Say You?

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

