Kaj to biti? Slikovna uganka.

5 responses to “Kaj to biti? Slikovna uganka.

  • Tina.

    Ze dolgo je nisem drzala v rokah, a mislim, da je to Toporisiceva Slovenska slovnica. Sem zmagala? 😉

  • alcessa

    Vau. Ta hitrost! Pfu. Kar osupla sem. 😯

    BTW, Štajerci ste še posebej hitri in prijazni pri pošiljanju knjig 🙂 (saj si Štajerka, ne da?)

    (najlepša hvala za tisti prispevek o učenju slovenščine)

  • Tina.

    Brzina je moja vrlina. 😀 Slovnico sem prepoznala, ker sem na faksu dolge ure prezivela z njo. Zdaj pa pociva doma na knjizni polici. Moraj kdaj mamo zagnjaviti, da mi jo poslje. Pa Pravopis.

    In, ja, Stajerka sem. Ce bi me slisala, bi takoj ugotovila, da sem iz Maribora. 😉

    (Ni kaj za prispevek. Sem si mislila, da ti bo zanimiv.)

  • alcessa

    Si torej slovenistka/slavistka? Včasih se sprašujem zakaj nisem šla študirat še slovenščine. Deloma je tako obupno zakomplicirana (za povprečnega adult learnerja, kot v tvojem prispevku), da se mi zdi prav… divja, samosvoja, nemainstreamovska (kakšen študent drugih slovanskih jezikov bi verjetno naštel še nekaj jezikov s podobnimi lastnostmi) in je prav res zanimiva…

    Štajerci in dobre knjige … si bom zapomnila. 🙂

  • Tina.

    Ja, slavistka/anglistka. Slovenscino in anglenscino sem dostudirala. Zdaj pa se mi vedno bolj zdi, da po petih letih bivanja v ZDA in govorjenja/pisanja/komuniciranja skoraj samo v anglescini, pocasi izgubljam svojo nekdanjo 100% prepricanost in samozavest o znanju vseh mogocih slovnicnih pravil in izjem.

