Vegetarijansko kosilo s trikom ali dvema

Tudi pri vas kdaj radi pojeste kuhan krompir, sploh, če ni preveč mokast?

Vam kdo dobavlja kišto z bio zelenjavo?

Se želite naučiti enega ali dveh trikov zanimive vegetarijanske kuhinje?

No, pa dajmo.

V slano vodo dajte olupljen krompir, narezan na tretjine ali četrtine. Finta velikosti je v tem, da mora biti malce prevelik, da ga je treba razrezati z žlico ali nožem, preden ga damo v usta. Tako počasneje jemo, pa tudi okus je drugačen, bolj poln.

Krompir bomo do konca priprave kosila (20 minut, bi rekla) pustile, da se v miru skuha, sedaj se lotimo še priloge.

Potrebujete najmanj: po želji olivnega olja (2 žlici?), tudi začimbe dodajte po želji, 1 na kocke narezano rdečo bio papriko na osebo in skrivnostno sestavino, ki iz vsega skupaj naredi mojstrovino in ki vam jo bom razkrila spodaj, ko bo čas za to.

Na olivnem olju prepražite začimbe (jaz sem vzela provansalsko mešanico in čili, potem pa sem dodala še naseckan dimljeni tofu, ene 50 g), dodajte narezano papriko in čez nekaj časa še 1 dcl vode. Ko zadeva zavre, sledi skrivnostna sestavina št. 1, količina po želji: paradižnikov bio kečap! 🙂

Zadevo sem potem pustila uživati na majhnem ognju, dokler dragi ni prišel domov. Ker sem dodala tofu, mi ni bilo treba soliti – vi pa po želji.

Pet minut pred moževim načrtovanim prihodom sem pripravila skrivnostni dodatek št. 2:

Na malce olivnega olja sem prepražila cele lešnike in jih ves čas mešala, da niso preveč porjaveli… Lešnike sem na koncu potresla po krompirju in omaki in jih na splošno rada uporabim kot finto posebne vrste, da kosilo ni preveč tradicionalno. Zelo primerni so tudi drugi oreški ali celo mešanice, le zogleneti ne smejo…

Slike ni, ker sva vse pojedla, umazane posode pa ne mislim objavljati na blogu 🙂

6 responses to “Vegetarijansko kosilo s trikom ali dvema

  • M

    Hm, kljub temu, da sem karnivor (dobro, komot en čas živim brez mesa, ampak za večno ne bi glih … prav veliko ga pa tud ne pojem), sem obsedenec s krompirjem in zelenjavo.
    Priznam, da z lešniki še nisem poskusila kuhat, pistacije in arašidi so pa zelo pogosto na sporedu 🙂
    A veš, kaj je še strašno dobro (sem se ob tem spomnila, da bi lahko tole spet enkrat jedli skupaj z veliko skledo solate) – polnjeni krompirji. Krompir skuhaš v oblicah, ampak ne čist do konca, naj bo še malenkost trd. Potem ga olupiš in prerežeš na pol, da dobiš iz enega dve ladjici. Malenkost ju izdolbeš in “na palubo” naložiš nadev po želji – z zelenjavo, raznimi siri, kupom začimb … in potem zadevo do konca zapečeš v pečici. Zraven pa ogrooooooomno skledo solate … za nas z bučnim oljem 🙂

  • alcessa

    M, poznam precej karnivorov, ki se vsake toliko res radi zelenjavno izživljajo in zakaj se ne bi… 🙂 Poleg tega, da k takemu preprostemu receptu dejansko lahko dodaš stvari po lastni volji. K Papriki s kečapom bi recimo znalo pasati mleto meso…

    Kuhan krompir je dober, ja, tvoj recept pa se sliši še boljše, popečene stvari namreč obožujeva…

    Pri oreških pa predlagam, da kupiš mešanico, jih nekaj popražiš, potem pa poskusiš ugotoviti, kateri so ti (vam) všeč. Lešniki niso ravno nekaj zelo presenetljivega, kar nam v Evropi ne bi bilo všeč, ampak na primer macadamia zadevce pa redko jem surove, pražene le včasih. In orehov čisto nikoli…

  • Sandra

    Ampak to fotko bi pa res rada videla.

  • Sandra

    Touche’. 😀 (klikam na ”submit comment”, pa me ignorira; morda dobiš več touchejev)

