Sobotno francozovanje / Françisage du samedi

La mer

—– —- —— — —- des golfes clairs

– — ——- d’argent

La mer

—-reflets

— — pluie

La mer

ciel

—-blancs

Avec

La mer———d’azur

Infinie

Près

—-grands

—-

—-oiseaux blancs

— — maisons

La mer

— —- des golfes clairs

—–uune chanson d’amour

La mer

—— mon coeur pour la vie


3 responses to “Sobotno francozovanje / Françisage du samedi

  • Spina

    Ha ha, a ti tudi to počneš! Pridi pogledat kaj k meni, kako se jaz ubadam z nemškimi komadi🙂 (Mislim, da bom kmalu znala pisat super osladna ljubezenska pisma, še vedno pa najbrž ne bom mogla dohtarju razložit, kaj je mojemu otroku, ampak kaj bi to😉

  • alcessa

    Krasna ideja, tista z Malce miru. Ko sem se začela učiti nemščino, sem brala tudi osladne ljubavne romane, čeprav mi takrat kaj takega ni več sedlo. Brala sem Barbaro Cartland, ker so take zgodbe napisane v preprostem jeziku in kar mrgoli nepravilnih glagolov v pretekliku… Tako da, banalna popularna kultura je najboljši prijatelj nas učencev jezika🙂

    Trdim, da je težje razvozlati dele besedila v francoščini kot v nemščini. V nemščini je v stavkih več (samoglasniških in drugih) “mejnikov”, ki pomagajo pri razločevanju, v francoščini pa je velikokrat vse skupaj en navaden soglasniški rafal z veliko polglasniki🙂
    Sem pa na iTunesih nabavila “1oo francoskih klasičnih komadov” in pri tistih bolj počasnih se že še trudim kaj razumeti.
    🙂 Uživaj.

    • Spina

      Bi ti rekla “I told you so”, ker smo že debatirali enkrat o zajebanem slušnem razumevanju francoščine, ampak se mi trenutno nemščina vseeno zdi težja. Mogoče samo zato, ker je moj besedni zaklad še tako reven in slovnica še tako majava, da se ne znajdem najbolje, ko brskam po slovarju za besedo, ki bi mogoče šla v besedilo, po katerem blodim.

      Drugače pa je meni krasno, če lahko legitimno berem kakšna jajca, ker so pač v enem drugem jeziku😉 Imam pa raje kakšne kriminalke, take, da je fajn zgodba in preprost jezik. Ljubezenskih pa nisem nikoli brala, ne vem, kako sem to sfalila🙂 No, zdaj je torej tak plan: se preselimo gor, potem se najprej vpišem na jogo, takoj zatem pa v knjižnico in se zapodim direkt v črko C🙂

