… poredne pa gremo veslat.

Med veslaškim dopustom z lastnoročno vožnjo od skalnega prenočišča do skalnega prenočišča, sedeč na dveh spalkah, medtem ko se je dragi udobno namestil na šotoru, včasih pomislim nanje. In se sama v sebi zarežim.

Vsi tisti vzgojni izreki naše in vaše mladosti, ki jih zdaj absolutno ni treba upoštevati! Nič čudnega, da je najin dopust vsako leto isti, če se le da: spakirava stvari in se s čolnom prevažava okoli. Brez naslova, brez telefonov, brez glavnika.

In katera slavna pravila sem, vsa strašna in nabrita, prelomila na zadnjem dopustu?

1. Pri teh letih moraš imeti lastno domovanje.

Midva imava kar dve. Eno za na pot, torej neke vrste pomično vikendico, drugo pa za razkošno bivanje v kempingu. OK, priznam, da sem bila pri prepričevanju dragega, da za v kemping rabiva tudi mizico, zaenkrat še neuspešna, ampak stole sem nama že priborila. Tudi miza še bo.

homes sweet homes

2. Vedno mora biti pospravljeno in čisto.

Kar se tiče čolna in šotora, to ni tak problem, za nepospravljenost ni dovolj prostora, čistoča pa mora biti najmanj v notranjem šotoru, sem si rekla, ko sem nazadnje potolkla komarja tako, da je (moja?) kri brizgnila po steni šotora. Zato šotore operem po vsakem dopustu. Druga stvar so švedske nakupovalne vrečke s hrano. Ker nimava mizice (!), jih po navadi odložim okrog najinih stolov in razložim, kje je kruh, kje je sir, kje je pir. Nazadnje sem zmogla celo toliko samorefleksije, da sem dragega vprašala: a misliš, da v temle kempingu kdo misli, da sva Potujoče ljudstvo? “Tako zgleda,” mi je pritrdil.

nepospravljena kuhinja sredi matere Narave

Tretja stvar je Narava, ki definitivno ni pospravljena in čista po defoltu in po njej zmeraj nekaj leze, bezlja in frči. Četrta stvar so ljudje, ki neredu matere Narave velikodušno prispevajo še nekaj svojih delov telesa. Mamico jim.

tihožitje blesave babe v naravnem rezervatu Sommen

3. Z mokrimi lasmi ne smeš ven.

In če sem že zunaj, pa notranjosti, natančno gledano, ni? Šotor ima sicer stene, vendar so te bolj iluzija kot prava stvar. A potem smem? V resnici sem si med potovanjem s čolnom po švedski divjini lase pri plavanju namočila vsak dan, pa mi fen kao ni deloval😈 (ne samo, da ga nisem imela, tudi glavnik sem že prej izgubila) …

med sušenjem las

4. Ko prideš iz vode, si sleci mokre kopalke.

No, evo, tole zapoved sem ubogala večino časa. Povedano natančneje, kadar koli ni bilo v bližini nobenega, ki bi ga motila moja golota na vročem švedskem soncu…

ena od omar

5. Zmeraj odzdravi.

Jao. Kam so šli vsi tisti zadržani Skandinavci, ki se ne zmenijo za soljudi in s svojimi modrimi očmi pod šopom blontnih las nepremično opazujejo tahometer ali mahagonijeve intarzije na svoji jahti, dokler ne odveslaš mimo? Zakaj, zakaj so dandanašnji mnenja, da se spodobi veslače pozdraviti z mahanjem? In kako bi to zgledalo, če bi jaz začela mahati nazaj – z veslom v roki? Kot nemška okupacija?😈

orodje, ki preprečuje mahanje v čolnu

6. Ne igraj se s hrano!

Če pa je tako dobra in me nihče ne vidi… Pa še chef je dovolil. Poleg tega pa: dopusta brez smajlijev enostavno ne more biti, saj smo vendar v 21. stoletju!

živjo, sem tvoje kosilo. narejeno sem iz čičerkine moke, mleka v prahu, jajc v prahu in začimb. oblečeno sem v sir iz tube z okusom paradižnika in sira feta. uživaj.

7. Sir redi.

Mene ni!

pa me že še bo!


16 responses to “… poredne pa gremo veslat.

