Sobotno francozovanje / Françisage du samedi

Mon beau sapin, roi des forêts
Que j’aime ta verdure
Quand par l’hiver, bois et guérets
Sont dépouillés de leurs attraits
Mon beau sapin, roi des forêts
Tu gardes ta parure

(več besedila TUKAJ)


7 responses to “Sobotno francozovanje / Françisage du samedi

  • Spina

    Saj vem da ni naslov Sobotno muziciranje, ampak moram se pritožit, da je tale komad čuden. Ne samo, da ni v 3/4 taktu, kot bi moral biti, ampak še celo mešajo taktne načine kar nekam v tri dni. (Sem porabila ene deset minut, ko sem s slušalkami sedela za računalnikom in dirigirala ter se mrščila. Teli moderni izvajalci!)

    • alcessa

      Tja, na žalost nimam pojma o muziki🙂 in tudi ne posluha, zato česa takega nikoli ne opazim.

      Sem se pa smejala, ker se mi pri drugi vrstici vsiljuje prevod “všeč mi je tvoja zelenjava”😆

  • polonap

    sem vedela!
    bogate Njemice padajo na pesmice o smrečicah in na sličice s kužki.

    Ni ga čez adventni kič

    • alcessa

      Ja no, a ni lepo zapeto: Mon bo sapan, ljubim tvoje zeleeeenje?

      No, v resnici pri tem zapisu gre samo za znanstveni preizkus, na podlagi katerega želim ugotoviti, ali sem res že tako utrujena od tega leta, da me lahko rešijo samo še flufasti kužki in smrečice. (pravilen odgovor je: nisem. Padam tudi na kužke na bolj frišnih blogih)

  • polonap

    draga, saj veš kaj pomenijo ti kao zajedljivi komentarji?
    Da pri nas na frišnem takoj pademo na patetiko:
    Kužek pod smrečico? Bam, že jokamo
    Kužek z mašnico? Bam, že jokamo
    Reklama z kužkom z mašnico pod smrečico (z ali brez napeva), Me ni za ustavit. Hlipam.

    Verjetno gre za hormonsko neravnovesje

    • alcessa

      Ja, seveda. Konec koncev sva podobne starosti😀 in modrosti, ne da?😈

      Čist si mi blog namočila s hlipanjem🙂 Pa jaz se na blogovju praviloma prodajam kot bogata in debela Njemica z belimi zokni😆

      (nikakor se ne morem navaditi (in nimam časa), da bi na drugih blogih absolutno vedno komentirala, če mi je kaj všeč – recimo zbiranje keša za ljubke kužke na tvojem blogu. Itak.)

