Prevajalka za volanom

Ah ja, se trudim biti nevpadljiva, preden te odpeljem domov, te moram nekaj vprašati. Odgovor bi sicer lahko poguglala že doma, vendar si ga hočem enkrat za vselej zapomniti, zato je bolje, da se o tem pogovarjava.

Ti kar.

Kako se vključijo kratke luči pri najinem avtu?

Hočeš reči, da si se na železniško pripeljala z dolgimi? 😯

Ne, se smejem, seveda ne. Nisem rabila luči, ker je bilo dovolj svetlo. In če bi jo rabila, bi šla pogledat v Toyotin priročnik. Brez skrbi, nisem tako neumna, res te sprašujem samo, ker si hočem odgovor za vedno zapomniti in je pogovor dobra metoda zato. Itak vem, da se boš ostanek življenja smejal zaradi tega vprašanja.

In kako si vozila prej? Z dolgimi?!?

Ne. Brez, ker je bilo dovolj svetlo, ali pa s pozicijskimi.

S pozicijskimi 😯 ?

Ja, ma nisem vedela, da vozim s pozicijskimi.

Daj mi razloži, kako ne znaš vklopiti kratkih luči?!? Pa saj samo ročico pomakneš naprej in jo obrneš, takole.

Aaaa, Watson! Pomakneš naprej torej. Ma ne, problem je v tem, da najin avto nima pravilne oznake za kratke luči, ne na ročici in ne na zaslonu.

Kako, nima pravilne oznake!?! TO je simbol za kratke luči.

Ne, pa ni. To je simbol za pozicijske luči. Znaka za kratke ni. Ti pokažem doma, kako zgleda.

Voziti s pozicijskimi je prepovedano.

Ja ja, ma nisem jaz kriva, da najin avto nima pravilnih oznak.

Ja no, Azijci pač označujejo drugače!

Ti mi samo verjemi, da bi pogledala v priročniku, če bi bila sila, pa ni bila. Ko sem te šla iskat, je bilo dovolj svetlo, zdaj pa si mi itak pokazal, kako vklopim kratke. In kje vklopim dolge ter kako zgleda simbol na armaturi, to sem itak vedela.

Vozila s pozicijskimi 😆 Nisi opazila razlike?

Ti se kar smej, boš dlje živel, kar je super. 😈 Ne, je bilo presvetlo, da bi lahko presodila primernost luči. Pač premalo vozim.

Advertisements

14 responses to “Prevajalka za volanom

  • nika

    Te popolnoma razumem.
    Če si morda opazila, imajo vsi avti tudi napačno oznako za električni pomik stekel… tj. ko gumbek potisneš GOR, se stekla pomaknejo DOL in obratno.
    Kje je logika, mi ni jasno.
    Mogoče je pa tudi, da logika je… samo (meni) kakšen kabel manjka…
    LP

    • alcessa

      O, tega pa res nisem gledala, zadevo izvajam avtomatsko. 🙂

      Pri lučeh je problem v tem, da sem se v avtošoli naučila pomena simbolov in si ga zapomnila …

  • Yemi

    Funky chicken. I just try every button there is in every direction. Something is BOUND to happen.
    Sicer se je pred nekaj geloškimi dobami tako zgodilo, da sva z rodno matrejo stali pred Fordom sredi Trsta, in ga grdo gledali, on pa nama je ljubko mahal s sprednjimi in zadnjim brisalcem in koketno mežikal z vsemi stirimi žmigavci. Pa sva ga pol vseeno ukrotili. (Če ne gre drugače, vzami večje kladivo, osnovno inžinersko pravilo).
    Moj GospodInGospodar pa ima itak izgleda prirojeno genetsko motnjo, ki mu preprečuje branje navodil.In škorpijon po ascendentu. Kar se izkaže za blago moteče pri sestavljanju elektronskih naprav, ko mu moram običajno zelo pomirjujoče prigovarjati, da osnovno orodje za priključitev DVD playerja skoraj zagotovo ne obsega večje macole.

    • alcessa

      Yemi, I did. Try everything. Samo da podnevi pač ne vidiš razlike v luči, ker je preveč svetlo, kakor koli obračaš. Prej pa nisem vedela, da v bistvu ne znam in sem ročico samo obrnila, kot pri Seatu.

      Krotilke Fordov? Da to ni slučajno še vedno zelo iskan poklic? Metoda Kladivo sicer ni zame, sem preveč perverzna. Perverzna v svoji želji, da bi se smejala zaradi vsake neumnosti, pa čeprav jo naredim sama.

      Tvoj GospodInGospodar nima prav nobene navodilne motnje, samo Moški je in najbrž tudi Srečen zaradi tega… 🙂

  • Yemi

    Ja, je. In jaz tudi. Parav neprijetno bi bilo, če bi bil Ženska, ker tak kot je, bi bil najbrž kaka Brunhilda. Al pa Valkira. Vsekakor nekaj z vikinško čelado in breast-plates.
    Kot GospodInGospodar je pa prav krasen in ga ne bi zamenjala za nič na svetu. Razen kadar priklaplja DVD s kladivom. 😀

  • Bimbo

    Torej bo res nekaj na tem, da Toyota nima tehničnih težav, ampak težave z vozniki(-cami). Predpisanega postopka za odpoklic le-teh pa v EU začuda še nimamo, prav tako tudi ne v ZDA. 🙂

    Meni se je vedno zdelo neverjetno idiotsko, da se avtomobilistični novinarji vtikajo v vse mogoče gumbe in njih (ne)ergonomičnost, a v svojeglavo (ne)urejenost ene ključnih funkcij se niso nikdar spotaknili. Pri nas je najbolje je imeti vgrajen rele, ki ob zagonu motorja samodejno prižge še zasenčene (dnevne) luči, ker so tako ali tako obvezne.

    • alcessa

      No, Toyota ima z mano samo ta problem, da nisem na tekočem, ker sem jo premalo vozila, nima pa z mano problema, da jaz ne bi šla stvari preverit v Priročnik. Jaz vendarle živim od priročnikov, jasno da jih ne ignoriram 😀

      Finci (Skandinavci) menda imajo rele, ki dnevne luči izklopi, za ohranjevanje akumulatorja…

  • M

    Ojej, hvala za dozo smeha. Je prav prišla.

  • Sandra

    Dobro da si se že v naslovu omejila na jezikoslovno sorto sorto. Jaz nisem vedela, kako se zagasnejo luči, naprimer. Seveda se ne zagasnejo ročno, ampak avtomatično. Nisem imela šans.

  • Sandra

    Hočem rečt … verjamem, da nimajo vse ženske istih težav z avtomobili. Očitno smo jezikoslovci kako vajo iz vožnje prespali.

    Ja naš avto dela vse sam, tudi vozi, če ga nastavimo, haha, in luči se zaprejo, ko greš ven iz avta in zapreš za seboj vrata.

    Mislim … Kje je tu romantika. 🙂

%d bloggers like this: