Sezonska potepanja in to.

A kaj da hobi veslači počnemo pozimi?

Hodimo na sprehode ob jezerih. Obujamo spomine na veslaška poletja. Fotkamo zimsko mrakobo.

Iščemo velike bobnarice v mraku.

Fotkamo prve pogumne sadeže.

S funkcijo “Sunset” na Lumixu fotkamo sončne zahode, zgroženi nad tehnološko pokičanostjo nastalih slik:

Zato te iste sončne zahode fotkamo tudi brez te “posebne” funkcije – ravno tako so prelepi:


8 responses to “Sezonska potepanja in to.

  • lili

    jaz mam tut lumixa, samo nimam funkcije ‘sunshine’, samo ‘sunset’, bom probala enkrat🙂

  • Tina.

    Super fotke. Ceprav imam zime ze poln kufer, so mi te tvoje fotografije vsec.😉

    • alcessa

      Hvala Tina, v bistvu sem tole zimo fotkala zato, ker diši po pomladi, drugače pa sem je tudi sama že naveličana. Čeprav… pri nas je še vedno mrzlo, vendar že kar fajn sije sonce… kar je hudo, če nimaš časa zanj🙂

  • Sandra

    Krasne fotografije!

    Tudi meni se zdijo sončni zahodi na fotkah vedno grozni. Moji sodelavci pravijo, da je treba tudi fotke z digitalcev ”razvit” – računalniško obdelat – če želimo, da odsevajo barve, kakršne vidimo s prostim očesom.

    • alcessa

      Hvala, majstorica. Se mi zdi, da je kamera še kar dobro ujela naravne barve z avtomatskimi nastavitvami, kakor hitro pa sem preklopila v način Sunset, so nastale slike zahoda, ki ga nikjer ni bilo mogoče videti v živo😦 Moj mož pravi, da mu je funkcija všeč, meni pa ni. Mi je pa zato všeč funkcija “sveče” ali kako se ji reče, ki ni preveč oddaljena od realnosti.

      Fotke ponavadi obdelam glede svetlosti, kontrasta in ostrine, te sončne zahode sem samo izostrila, ker je bila podoba tudi v resnici taka bolj ostra🙂

  • Sandra

    Ha! Kuga ona vse ve. In potem sem kao jaz mojstrica.

    Važička.

    LOL

