Goodbye, Knut …


8 responses to “Goodbye, Knut …

  • Spina

    A veš, da nam ga ni uspelo videt … Prestavljali in prestavljali smo ZOO, tako da smo nazadnje rekli, da gremo spomladi. Evo.
    Zalotila sem se, da mi je na nek način lažje hudo zaradi medveda kot zaradi Japonske. Ker Japonska – to me tako presega, to je tako tu mač, da … ne morem niti misliti.
    Pa zelo lušten posnetek!

    • alcessa

      Ko sem včeraj iskala ta posnetek, sem pogruntala, da sem ga naredila 12. aprila 2007 … takrat sva bila nazadnje v Berlinu. Knuta pravzaprav “nisem videla”, ker sem večino časa snemala🙂 Pa ful sva prehodila takrat in ful so me bolele noge. Pri vsem tem pa dragemu še moram pokazati Tacheles in Gedaechtniskirche🙂

      Najbrž berem napačno literaturo (Salambo), ampak meni se zdi trpljenje na Japonskem zelo … otipljivo, sploh ni važno, da sami hočejo jedrsko energijo in da gre za bogato državo in kaj še vse.

      Ampak Knut je bil pa res bogi, ja. Na bildu so objavili video, kako ga je premetavalo😦 …

  • Nina

    Jaz Knuta v živo sploh nisem videla, ampak je bil baje v tistem času že precej “čuden”. Bil je izredno umazan (kolega je mislil, da je rjavi medved) in – sodeč po zapisih, ki jih je moč najti – se je obnašal zelo nenavadno.
    Raje se ga spomnim kot ljubkega medvedka, ki je veselo plaval po svojem bazenu …

    Ja, Berlin te čaka … Po moje je spomladi idealen čas za obisk😉

    • alcessa

      A zdaj me pa še podpihuješ?🙂 Moj dragi Berlina sicer ne mara, ampak če greva iz “zgodovinskih” razlogov, torej gledat zgodovinsko pomembne zgradbe in to, je kar navdušen. Nazadnje sva bila tudi v Potsdamu (kjer sva tudi bivala), med drugim zaradi (prodajne) razstave artefaktov iz snemanja Gospodarja prstanov (sedaj sva ponosna lastnika 3 zastav oz. praporov🙂

      • Nina

        Hihi, Tacheles je itak nadvse zgodovinsko pomembna stavba, Gedaechtniskirche pa sploh!
        Mnja, jaz sem bila tam, ko je bilo vse podrejeno praznovanju 20. obletnice padca zidu, zato se je zdelo, da povsod stopaš naravnost v zgodovino😀 In prav vsakič bi šla gledat vse na novo (takrat so recimo ravno obnavljali Galerijo, zdaj pa je že čisto osvežena; pa nama je že takrat kustos povedal kar nekaj zanimivih zgodb o umetnikih🙂 ). Dragi je bil v Berlinu jeseni in se je spet vrnil navdušen (pustimo ob strani dejstvo, da je zamudil letalo za nazaj😉 ), jaz pa kar skačem od veselja, ker se namerava prijateljica odseliti gor … No, jo bom pogrešala, ampak zato jo bom pa obiskovala, ane?😉
        V glavnem, poleti bo prevroče za resne sprehode, jeseni zna biti pa hitro premraz (in v Berlinu se božič začne že zgodaj jeseni😉 ), zato je pomlad odlična izbira😀

      • alcessa

        Pa me res podpihuješ😀

      • Nina

        Kdo? Jaz?😀 Neee, sploh ne😉

