Ponedeljkovo receptovanje

“BUHUUU …” sem užaljena sama v sebi. “Zakaj ne znam skuhati tako dobrega zelenjavnega curryja kot moj dragi?” vre v meni.

On bi seveda galantno odvrnil, da to sploh ni res. Pa je.

Začela sem povsem korektno: žlica prečiščenega masla, začimbe (tokrat kumin, rdeči čili, kardamom, koriander, piment, kurkuma, sabljasti triplat, črna kumina), ko se začimbe malce popražijo, narezano kitajsko zelje in mešana zelenjava iz zamrzovalnika, sol, deci vode, koščki suhega ananasa, koščki suhega manga, pekan oreščki, prešaltam na srednjo vročino.
Ko je zelenjava kuhana, dodam smetano, preverim okus. Okus je dober.

Ampak zelenjava je daleč preveč razkuhana, da bi pasala. Suho sadje, kot da ga nisem dodala, pa tako aromatičen vonj ima pred kuhanjem.😦 Pekani so se čisto skrili.😦

Kar se curryja tiče, so moja pričakovanja tako visoka, da mi noben Indijec, ki jih dobavlja domov, ni dovolj dober – preveč so se prilagodili podeželskemu badenskemu okusu. Tudi moj curry ni dovolj dober, kljub zatrjevanju dragega, da to sploh ni res. Okus je v redu, ampak konsistenca je del okusa in ta je zanič (najini vozeči Indijci oz. Daljnoazijci pa ravno to obvladajo do daske).

Nič, naslednjič je on na vrsti.

Zato pa je bil basmati z žafranom povsem v redu. In curry sem potresla z lešnikovimi lističi, da je bilo vsak nekaj hrustljavega:

 

In ko dragega ni doma (predvidevam, da tokrat na službeni poti dobi boljšo hrano kot nazadnje doma), Debenjaka pred zaslone in skledo solate na vrh, vsaj razkuhana ni, zelenjava:



10 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Kitty

    Kaj je uno na vrhu?

    • alcessa

      A na vrhu solate? ČIPS😈

      • Kitty

        A navaden krompirjev čips?

      • alcessa

        S sirom (mislim, da je edamer)

      • Kitty

        Ok, sicer de gustibus non est disputandum itd., ampak – a ni škoda solate?😛

      • alcessa

        Hm. Predlagam, da si greš narediti solato (zelena solata, rukola, rjava leča, mocarela, paradajs, surovi šampinjoni), jo potreseš s čipsom, potem pa prideš nazaj in mi razložiš, da je to najboljša izvedba solate, kar si jo kdaj jedla…😀

        (meni je škoda solate za kis, olje in česen)

      • Kitty

        Za česen tudi meni. Kis minimalno, lahko brez. Sicer pa ne morem, ker nimam čipsa. Poleg tega me je po zadnjem čipsu žolč bolel😉 Če lahko zamenjam s koruznim, bi mrbit šlo.

      • alcessa

        Verjamem, čips ni najbolj zdrava stvar, kar jih je. Ma jaz po navadi vzamem kakšno bio/eko varianto, pečenega namesto praženega, koruznega itd. Obstaja jih samo nekaj, ki jih imam rada, vsi ostali so tu mač grozni.

        Tako da, če imaš kakšnega rada, ni slaba ideja, če ga kombiniraš s solato in mocarelo. Jaz sem od tega kar obsedena, seveda pa zadeva ni nujno vsakomur všeč🙂

  • Yemi

    Jaz pa včeraj KONČNO prišla do moje prve sklede letošnjega regrata. S krompirjem in jajcem. In bučnim oljem. vse kar lahko še dodam: MUUUUUUUUUUUUUU.:):):):)

