V sredo pa lepo besedo

Naj bo današnja Lepa beseda posvečena Knutu …

Kadar nam uspe, da nekoga (večinoma na preprost način) prevaramo, da mu naprtimo breme, ki ga prevzame po neumnem, kadar ga z neko prevaro ali finto osmešimo, kadar nekomu lažemo … takrat mu na nemško govorečem področju na hrbet privežemo medveda:

jemandem einen Bären aufbinden

Primer: Du sollst ihm das nicht glauben: ich denke, er wollte dir einen Bären aufbinden. / Ne verjemi mu tega, mislim, da ti hoče na hrbet privezati medveda.

Sinonimi: an der Nase herumführen / vleči za nos – zum Narren halten / imeti za norca.

Ena od razlag za ta nenavaden rek prihaja iz dejstva, da je nemogoče nekomu na hrbet privezati medveda, ne da ta oseba tega ne bi opazila – gre torej za zelo prozoren oz. preprost način zajebavanja.


4 responses to “V sredo pa lepo besedo

  • cherry

    Knuti….revček. Se mi je kr milo storilo, ko sem vidla, da ga ni več😦

    Evo v spomin na Knuta tut jst posvojim tale medvedji izraz…

  • Yemi

    Emm, call me stupid, ampak zakaj je pa poginil Medo? Saj vem da sem zaplankana, ampak poskušam gledat čimmanj poročil in ni mi za Googlat poginulih Medvedkov, že tako mam vozle v želodcu in se mi vse skupaj upira. A je to Angst? Ker svetobolje ni, je preveč zagrenjeno in blago preganjavično….

    • alcessa

      Nič nisi stupid, uradne diagnoze namreč še ni… SO pa rekli, da je imel nenormalne možgane, kar koli bi to naj pomenilo. Jaz pa sem v vsej svoji post-fukušimski otopelosti pomislila, da je mogoče njegova mama po rojstvu “vedela”, da sta z bratcem bolna in ju je zato zavrgla …

      To ni Angst, btw, skrajni čas bo, da se z nečim (s čimer koli) zadrogiraš, da ne boš videla realnosti, take kot je.

