Adventures of 2 Booksellers, On a Saturday, In March

In the end, we left our books at Oxfam.

The first second-hand bookshop we went to accepts books only for free, which I think is a great idea, since they sell them for 1 to 4 EUR and their shop is HUGE, so I guess they are able to make many people happy ALMOST for free. I like that.

But our books were in a really good condition, two of them were new, and I wanted to stick to the donation option I had decided on beforehand: to sell books and donate the money, preferably to Red Cross or similar.

The second bookshop was way outside the Big City and it had such dismal looks about it I wouldn’t have left my books there at any price, anyway, so I didn’t mind it being closed at all.

So we went to Oxfam. They took all our 64 books and I bought a MOST beautiful blouse for 7,50 EUR 🙂 which means someone will get a small donation from two Saturday booksellers.

At home, we were left with some space for new books and also, my I-Love-To-Tidy-Up Gene got such a boost I declared straight away I was going to do our cellar. Which meant my hubby had to sort through and discard his things first, which he did. It turned out he didn’t mind spending a Sunday afternoon in the cellar, tidying up😯 …

Well, the canoeing season is arriving and there won’t be enough time for my Tidy-Up-Love gene to act up, so it’s OK we’ve done that already…


6 responses to “Adventures of 2 Booksellers, On a Saturday, In March

  • Yemi

    Wickeeeed!! A prideta še k meni?

  • Sandra

    Ziher si mu kej namešala v kosilo, da je tako prijazno pomagu.

    Ampak, veš … pri naju je recimo tako, da je mož zelooo redoljuben, jaz sem pa tista, ki ljubi zmešnjavo. Po poroki sem se morala zato najprej posloviti od svojega ustvarjalnega nereda, kjer sem imela vse pod kontrolo, in presedlati na popolno tipi topi stanovanje, kjer ne najde nihče ničesar več.😀

    Živel nered!

    • alcessa

      Sheesh … naj ti bo, ker si ti: pri nas tudi večino stvari ne najdemo!😳

      Vseeno sem izumila koncept, kako izboljšati kvoto najdenih stvari: prvič, stvari se vedno vrnejo na staro mesto, ko niso v uporabi. In drugič, ker tisto prvič pri teh letih ni dovolj, vsake toliko si za neko stvar ali skupino stvari izmislim tako bolj vpadljivo situacijo, ki bi nama naj pomagala pri boljši zapomnitvi in ponovnem priklicu lokacije.
      Ko se na primer spravim sortirat zdravila po predalčkih, pa mož o tem vnaprej nič ne ve, mu po končanem delu najprej razložim, da sem naredila nekaj povsem absurdnega. Takoj postane pozoren. Potem mu pokažem predalčke (obliži in aspirini / proti prehladu in termometer / grenčice za boljšo prebavo / ostalo) in se zgražam nad dejstvom, da sem pri najinih letih že ustvarila medicinske predalčke ter ga mimogrede poprosim, naj upošteva tematsko razporeditev, če se da.

      Če ne, se nič ne kregava, ampak učni proces poskusiva optimizirati…

      Take mamo, pri Pedagogovih doma😆

      BTW, jaz čedalje bolj rabim red, pa ne tak popoln, ampak samo unega, ki omogoča preglednost. Šele tako sem sploh lahko ustvarjalna, drugače me moti, da imam kotičke, ki niso pod mojo kontrolo in kdo ve, do česa to lahko pripelje. Takšno razmišljanje pa hromi ustvarjalnost😆

  • Sandra

    A potem limata tudi post it listke na vrata? Recimo … ”pokliči mamo”, ”zmanjkalo wc papirja”, ”ta jogurt je moj, ne tikaj” in podobno.

  • alcessa

    Ne, nič listkov. Tega pri nas nihče ne bere😀

