Ponedeljkovo … azijskovanje

Colin Cotterill torej. Ta angleški pisatelj iz Azije naju ne navdušuje samo s svojimi prigodami edinega mrliškega oglednika v celem Laosu, doktorja Sirija Paibouna, temveč nama je dal tudi idejo za kosilo.

Azijske nudle.

S svojim receptom sem pravzaprav poskušala posnemati azijske rezance z zelenjavo, kot jih kuhajo v Kolmardenu na Švedskem, zato upam, da na moj blog ne bo priromal kakšen pravi Azijec in mi razložil, da moji rezanci nimajo a ma ništa za opraviti z Azijo.

No, čisto res to ni: edini rezanci, ki jih občasno res rada jeva, so ljubko naštrikani instantni rezanci Mi s Kitajske:

Vse kaže, da ena ploščica pletenine ne obsega enega samega, v neskončnost naštrikanega rezanca, temveč jih mora biti več. Kdo ve. Priprava je preprosta (in piše na vrečki): rezance damo v vrelo vodo, ugasnemo ploščo in jih pustimo stati 4 minute.

Omako sem začela delati že prej: na žlici maščobe sem prepražila začimbe po lastni izbiri. Cilj je sladko pekoč okus, ki pa se mu dobro poda tudi sol. Torej sem vzela: rdeči čili (veliko njega), eno žlico sladke rdeče paprike, garam masalo, triplat, piment, kardamom.

Malce popražila in zalila s 500 ml vroče vode. V vodo sem dala eno žlico riževih kosmičev (samo za zgostitev omake – itak, da zato obstajajo tudi drugi pripomočki). Kuhala 10 minut, s paličnim zmešala, da so se kosmiči razlezli, dodala eno pest mešane zelenjave iz zamrzovalnika. Kuhala tako dolgo, da je bila zelenjava kuhana, vendar ne premehka. Ha! Od zadnjič sem se očitno nekaj naučila … Na koncu sem iz čiste navade dodala še eno žlico sojine smetane in stvar vzela s štedilnika.

Zadovoljna. Končno🙂


2 responses to “Ponedeljkovo … azijskovanje

  • My Kafkaesque life

    Ravno danes sem jedel tanke riževe rezance, ki se imenujejo mifen 米粉. “Mi” 米 v kitajščini pomeni riž, tako, da verjetno rada ješ riževe.

    • alcessa

      A, okay. *grem gledat* … Ne, tile so pšenični, reče se jim “Mie” (Mi je slovenska verzija) in so od Lien Ying🙂
      Tudi riževe sem že jedla, sem jih načrtno kupila. V borbi med pšenico in rižem riž zmaga anytime🙂, vseeno so tile Mie-nudli skorajda edina vrsta testenine, ki je res dobra in prebavljiva.

      Hvala za kitajske pismenke – lepo zgledajo😀

