Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Im Frühling fällt mir fast jedes Jahr erneut auf, wie einfach ich in Wirklichkeit gestrickt bin.

Gib mir Sonne und Licht spät am Nachmittag und mich interessiert kaum noch was. Das Leben ist doch so schön … hell?! Was will ich denn mehr?

Na ja, so einfach bin ich doch nicht. Immerhin habe ich als waschechte Handspülerin eine neue Sucht entwickelt: Handcreme. Wohlriechend und nicht zu billig muss sie sein😳


Spomladi skoraj vsako leto ponovno ugotovim, iz kako preprostega testa sem v resnici.

Dajte mi sonce in svetlobo pozno popoldne, pa me vse durgo skorajda ne bo več zanimalo. Življenje je vendarle tako lepo … svetlo?! Kaj pa še hočem več?

No ja, tako preprosta pa vendarle nisem. Tako sem na primer kot čisto ta prava ročna pomivalka posode razvila novo vrsto odvisnosti: krema za roke. Lepo mora dišati pa preveč poceni ne sme biti😳



14 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • Spina

    Ich bin auch Handspülerin, aber ich benutze Gummihandschuhe. Es ist zu kompliziert mit Creme, riechende oder nicht😉

  • Nina

    Jaaaaa, svetloba popoldne je tako fajn! To je edini način, da grem čisto prostovoljno iz službe bolj zgodaj, da se lahko malo sprehodim po vsej tej svetlobi.
    Krema za roke? Če se vpije hitro, je že skoraj zadovoljila moje potrebe😀 Sem pa prišla do zaključka, da je najbolj praktično kupiti en tako bolj mastno in hranilno, jo naflodrati na tačke pred spanjem in počakati, da so zjutraj lepe, nežne in mehke.
    Gumijastih rokavic pa ne maram preveč. Pa se trudim z njimi …

    • alcessa

      Mene svetloba pripravi do tega, da bolj zgodaj vstajam (kar je res težka muka, sicer, ker sem čisto ta prava sova), da mi še kaj ostane od svetlega večera …

      Vpijanje je pomembno, ja. Ampak moja krema mora biti tudi eko in dobro dišati😳 (drugače ne uporabljam mejkapa, tako da si to ekstravaganco lahko privoščim)

      • Nina

        Saj moja je tudi eko, menda😀 Itak sem že pred časom ugotovila, da čeprav ne izbiram negovalnih izdelkov nujno po eko/ne testiramo na živalih ključu, nazadnje pristanem prav pri takih, ker mi najbolj ustrezajo😉
        In tudi to povečini drži: četudi so ti izdelki po navadi nekoliko dražji, jih porabimo manj, ker so kvalitetnejši in svoje “delo” opravijo hitreje😀

      • alcessa

        Ja, točno tako. Preden sem se lotila dišečih krem, sem uporabljala “Melkfett” (ne vem, kako se reče po slovensko, imajo ga v dm in Muellerju), ki je brez vonja in tudi zelo fajn. Potem pa me je kar naenkrat pičilo, da hočem dišeče roke😆 in vse kaže, da je trg pripravljen osrečiti tudi takšne manijake, na bolj zdravem nivoju.

      • Nina

        Ja … Kaj pa, če bi naredila reklamo za tole dišečko, a? A? A!

      • alcessa

        Oh, saj ni samo ena😳 Kar dve imam: tole in tole

      • Nina

        Mmm, fajn. Jaz obožujem tole weledo – in to kljub temu, da mi je šel vonj sivke vedno na živce😀 Vidiš, tole je odličen primer “je dražje, ampak porabiš manj” – jaz kupim eno tole tubo, dragi pa v istem času porabi tri gele za tuširanje, ki so v seštevku dražji … Pa to ne pomeni, da se jaz tuširam samo enkrat na tri dni😀
        Pri tadrugi se pa že samo opis vonja bere zanimivo😀

      • alcessa

        Ja, gel za tuširanje tudi kupim tam (isti vonj kot kremo za roke) … je pa res, da se velikokrat tuširam samo na 3 dni😀

      • Nina

        Hehe, jaz sem to omenila predvsem zato, da ne bi izpadlo, da se manj tuširam kot dragi in zato porabim manj svoje welede😛

      • Spina

        Ha, a veš, da eno mini tubico Weledine Sanddorn kreme nosim vedno v torbici, pozimi prav pride, kadar imam izsušene roke. Potem se mažem na U-Bahnu in razmišljam, če drugim okrog tudi tako lepo diši😉

