Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Brav, das würde ich tatsächlich behaupten, wenn man mich fragen würde, was für ein Menschentyp ich bin.

Lachen erlaubt. Mein Mann lacht wahrscheinlich auch gerade darüber.

Doch macht mir mein sprachliches Halbbewusstsein immer wieder einen Strich durch die Rechnung, so dass ich da sitze und mich frage: “Wer bin ich? Und ja, wie viele?”

So habe ich gestern wieder so einen lese-gedanklichen Bock geschossen, als ich in einer Zeitung ganz im Ernst las, jemand möchte die Kotze aus dem Sack lassen. Erm?😆



Pridna, res bi tako rekla, če bi me kdo vprašal, kakšen tip človeka sem.

Smeh je dovoljen. Moj mož se najbrž tudi ravnokar smeje zaradi tega.

Vendar pa mi moja jezikovna polzavest vedno znova prekriža vse račune, tako da obsedim in se vprašam: “Kdo sem jaz? In ja, koliko nas je?”

Tako sem včeraj zopet spustila enega od bralno-miselnih mačkov iz žaklja, ko sem v nekem časopisu smrtno resno prebrala, da naj bi nekdo ustrelil kozlanje. Hm?😆


5 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

