Ponedeljkovo receptovanje

Ob devetih zvečer, bil je petek, sem imela vsega poln kufer.

Možu sem razložila, da je najnovejše prevajalsko orodje navadna dementna krama, ki si ne zapomni niti mojega imena, čeprav je registrirana zanj, potem pa sem šla lupit jabke. Veliko njih.

Jabolka jem samo občasno in kadar jih ne, ležijo naokoli. Ker sem bila malce pozabila, da že imam kup bio jabolk, sem naročila še eno kilo, nakar sem ugotovila, da je sicer fajn imeti doma poldrugo kilo majhnih, neuglednih a okusnih in zdravih biološko pridelanih jabolk, vendar samo, če jih kdo je.

In midva jih ravno nisva.

Iz zagate me je spet rešila Spina s svojimi recepti. (Btw, ne razumem, zakaj me nihče ne zeza, ker toliko časa preživim na blogu zaprisežene mesojedke. V starih časih bi bila morala poslušati vedno iste vice. Da ni kaj narobe?)

Sita svojega prevajanja in ob vedenju, da bom delala tudi čez vikend, sem prejšnji petek ob 21 h v ušesa nabasala ajStrok in šla lupit vsa tista krasna jabolka. Narezala sem jih na za grižljaj velike koščke, potem pa sem si pripravila posodo: v 3 kozarčke (od oliv) sem nalila vrelo vodo, pripravila pa sem še 6 princes modelčkov:

V velik lonec sem dala 1 žlico prečiščenega masla in na majhnem ognju na kratko popražila začimbe, ki so omenjene v Spininen ayurvedskem receptu (mlete klinčke, mleti cimet, mleti in sveži ingver, črni poper, kardamom, dala pa sem tudi mleti piment), pri doziranju sem bila precej velikodušna, sploh popra in klinčkov se nisem branila. Mislim, da je bilo za 2 žlici začimb. Na začimbe sem potem dala jabolka, kup rjavega sladkorja po občutku in vode do tričetrt količine jabolk. Vse skupaj sem premešala:

Ko je voda zavrela, sem ji dodala eno zvrhano žlico agarja (iz Spininega recepta za čežano).

Kuhala največ pet minut na srednjem ognju, z žlico napolnila modelčke, odlila vročo vodo iz kozarcev in jih napolnila s preostalimi jabolki in bodočo  želatino.

Naslednji dan sem nama iz modelčkov spraskala po eno tortico:

Zadevo sem nama naredila bolj neeksotično s smetano iz diskonta:

Diagnoza? NAVDUŠENA!!! Oba …


9 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Yemi

    a pokrižala si jo pa zarad cvetne nedelje;)?

    čuj, kakšno je to ‘prevajalsko orodje’? jaz bi tudi rabla nekaj takega, ampak samo za lastne potrebe. nesofisticiran.za kmete in (bodoče) ekonomiste. ker guglnov prevajalnik je ‘just about closest thing you get to shooting youself in a kneecap. repeatedly’.

    • alcessa

      Cvetna nedelja😯 ?

      Gre za bolj tako kompleksno zadevo, ki jo po tej ceni praviloma dobimo samo prevajalci freelancerji. Stvar tudi ne prevaja sama, temveč samo shrani prejšnje prevode in jih uporabi pri naslednjih stavkih, če so ti podobni ali identični shranjenim. In moj novi update ravno tega ni hotel. Predstavljaj si, kako zabavno je desetkrat v enem dnevu natipkati npr. “hraniti izven dosega otrok”. V petek! Pred vikendom!

  • Kaneli

    Tole zgleda super!😛

    Mimogrede – zgrožena sem nad volilnim rezultatom na Finskem, jaz in še marsikdo… Tretja največja stranka so postali skrajni desničarji in nacionalisti Perussuomalaiset (Pravi Finci). Upam, da do vajinega potovanja na Finsko ne bodo zaprli mej države in pretepli vsakega, ki ne bo znal Finsko… :S

    • alcessa

      😀 … Pravzaprav pa je tudi tako: ekstremistične stranke kmalu spoznajo, kaj je pravzaprav politika, če jim dovoliš sovladati… Mogoče pa bodo postali bolj pridni🙂

      Finski nacionalisti😆 … Sliši se podobno kot, ne vem, francoski vegani.

      Naju bodo pretepli, ker ne znava finsko in imava s seboj ojrote, ne da?

  • Kitty

    Katero konkretno orodje te je pa razkurilo?
    Začinjena jabolka … jaz imam še eno za porabit, glih za probat bi bilo😛

    • alcessa

      Trad. Studio ’09 … Moram takoj dodati, da sem zadevo uporabljala prvič in da rada testiram intuitivno uporabnost teh programov. Ful ima krasnih funkcij, ampak fuzzy pa je lesen.

      @jabolko: če imaš samo enega, bi znalo biti bolje, da spustiš vodo in želatino … tako kot v polinkanem receptu za ayurvedska jabolka…

  • Kaneli

    Jep, Perussuomalaiset bodo izgnali vse tujce, zaprli meje, prepovedali splav (vodja stranke je namreč katolik in ne protestant)… Taisti gospod je izjavil, da naj Finke ne študirajo, marveč naj raje rojevajo “čistokrvne Fince”.

    Sumim, da so za le te ekstremiste glasovali večinoma mladi mulci, katerim se je zdelo skrajno zabavno in nimajo pojma, kaj so s to potezo v bistvu naredili. Še pred glasovanjem pa so se primerno nalili z vodko in pivom.

    Kakorkoli, upam, da se bodo PS res pomirili in ne bodo pretepali turistov.😉

  • Spina

    Naj povem, da sem počaščena in da glasujem za varianto v kozarčkih. Ker so kozarčki (sploh reciklirani, od marmelad) absolutno seksi in jih zelo rada zbiram, čeprav ponavadi ne vem točno, kaj bi potem vanje dala. In vsakič, ko vidim, da je kdo dal nekaj čisto običajnega v tak kozarček namesto v navadno posodico, iz katere se po pravilih je, se mi zdi to genialno.

    • alcessa

      Jaz jih po navadi najprej preverim, ali so se navzeli kakšnega vonja in kako dobro se lahko zapre pokrovček. Če je oboje v redu, jih kar shranim, za vsak slučaj. Vanje lahko dam pesto, vanje dam tudi vso zelenjavo iz konzerv, potem ko sem konzervo prvič odprla, pa vsebine nisem čisto porabila, v ta večje kdaj dam tudi bolj … aromatične sire. Tako da, splača se🙂
      Sem pa tudi že dobila bio začimbe, ki so jih dobavljali v opranih kozarčkih od jogurta🙂

