Now I Got Worry :-)

Up to this year, I had managed to convince my hubby we didn’t need a canoe, a kayak being a much better idea.

I mean: the Inuit must have known what they were doing when they invented the kayak.

Also, it is not just any kayak we call our own: it is a renown product that Hannes Lindemann used to sail across the Atlantic, among other things. Our folding kayak’s framework could be 60 years old and the hull about 20, but it still manages to inspire trust in me while fighting all those Scandinavian waves for hours …

But then, my Beloved’s lust for new boating adventures seeped through my defences and so we got ourselves an Ally. That is: a folding canoe of Norwegian origin.

And now I tend to worry from time to time, about our holiday in Finland: what if I won’t like the single-bladed paddle? What if I don’t feel secure enough in my sitting position? What if it rains all the time in Finland and we’ll regret not having bought the spraydeck, which I don’t want because it fastens the paddler to the boat, way too much for my taste? And what if I wish we had taken the kayak with us …

Well, before I get to worry too much: I am at the same time looking forward to new adventures, I am!


6 responses to “Now I Got Worry :-)

  • Tina

    O zanimive počitnice se ti obetajo! Ma jaz mislim, da so vsi ti čolni tolk stabilni, da ti ne bi blo treba skrbet zarad špric-deke. Jaz bi sigurno izbrala Seekayak, sam to sem pač jaz!
    Komaj čakam na poročilo;).

    • alcessa

      Tina, ti bi znala biti prva, ki komaj čaka na veslaško poročilo😀

      Seekayaka menda ne gre preveč naložiti, ne da? Midva namreč delava eno- do dvotedenske ture in morava vse vzeti s sabo – pol bajte in pol tofu teleta🙂

      • Tina

        Ja pol bajte najbrž res ne.🙂
        Veš kaj je pomoje važno, da si vse zapakiraš v plastiko, ker kjer je voda je tudi vlaga. Ala tupperware.

        Seekayak ma dve komorci, mogoče da ma dvojni kaj večje. Res pa ni za pol tofu teleta prostora🙂.
        Je pa zelo udoben in stabilen.
        Glede poročila pa itak. Upam, da tudi jaz kaj kmalu zajadram, na S in 100% si ga ogledam iz vodne perspektive.

  • Bimbo

    Verjetno Tina s seekayak misli nekaj takega kot jaz, ki sem zadovoljen nezahteven uporabnik manjšega plastičnega Bica. Daje mi namreč občutek stabilnosti, ki je v kanujih nisem imel. Resda sem najbrž sedel v slabših izdelkih.
    Za vaju bi bil verjetno bolj primeren tale Bic: http://www.bicsportkayaks.com/products/inflatable-kayaks,3,81/nomad-hp3,889.html
    Hm, ja, še vedno vama zavidam.🙂

    • alcessa

      Bimbo, Seekayak je športna varianta kajaka, ki je po navadi namenjena hitri vožnji. Midva pa imava Tourenkayak, se pravi takšnega, v katerega naloživa pol bajte in omenjeno tofu tele, s katerim se ne nameravava prevrniti in se ne ukvarjava s hitrostjo veslanja, ker naju zanima samo fotkanje, opazovanje ptic, iskanje novega bivališča ipd.

      Tale tvoj Bic pa zgleda zelo schneidig!😀

  • Bimbo

    No ja, kaj je schneidig, je precej prožno vprašanje. Meni se zdi takšna zamisel, da na alu-cevno okostje napneš ukrojeno plastično plahto, v to naložiš pol bajte in dva osebka ter odpluješ na sredo velikega jezera, ki leži precej blizu polarnega kroga – čeprav poleti.🙂
    Pohvalo norveški schneidigkeit bom zapisal pod fotkami, ki so v meni okrepile zavist.

