OK, Deutschland: wir sind heute alle für Maja :-)…

MOLDAVIJA: mi je bila všeč … Vem, grozna sem.

ŠVEDSKA: impossible in possible se rimata?😯 Res?

CIPER: A, Pani so si pripeljali Amaconko. Zakaj pa ne?

BULGARIJA: muzika na začetku skoraj ista kot pri Maji?😯

MAKEDONIJA: Ojej, v Nemčiji pa ni pametno v pesmi uporabljati besede “kaka” …

IZRAEL: Je res uporabila besedo “šabat” ali bluzim?

SLOVENIJA … Koliko bom plačala za vse SMSe?😯 Pure Energy!

ESTONIJA: držim pesti!!! Pro forma in ker sem vedno za Estonijo.

BELORUSIJA: I love Bella, Rus, you love Edward, USA. Njet?

LATVIJA: Niso peli o “Russian skies”, bluzim, ne da?😯

DANSKA: Common girls, common boys, tear down this EU wall! And make a new tomorrow …

IRSKA: Jedwardelina? Yeah, not bad. Kje je Dita von Tease?

Zdaj pa gre za res …

No, bom še par SMSov poslala, za vsak slučaj …

REZULTATI …

Aha, najprej glasbeni vložek … tai-chi in Wagner … ah ne … breakdance and German humor … WAU: breakdance in J.S. Bach!!!  Not bad. Not bad at all.

Bach bi po moje tudi zmagal …

ŠPANIJA absolutno mora uporabiti besedo “BAILLA” v svojih pesmih …

Ne vem, zakaj mi je letošnja FRANCIJA manj všeč od lanske.

LENA je kul.

Wer kommt ins Finale??? (spreche ich je so gut franzoesisch wie Anke?)

Estonija! Romunija? … JES! -> Moldavija!!! Irska, seveda. Bosna. Hm. Danska. OK. Avstrija. Seveda. …. Ukrajina? AH. RES? SLOVENIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Švedska. OK.


8 responses to “OK, Deutschland: wir sind heute alle für Maja :-)…

  • Spina

    Seveda bi pozabila gledat sinoči, če me ne bi ti tukaj spomnila. Komentator na ARD je ves čas nekaj sikal čez Majo:-/, drugače pa je bilo prav luštno. Razen tega, da so taboljši komadi ostali zunaj (Nizozemska, Belgija, Bolgarija). Irca sta bila luštna – spastična hiperaktivca, Avstrijka dolgočasna (ampak komentator je bil seveda čisto nadušen nad južno sosedo), ampak Danska, WTF, naj mi kdo reče, da je bila le zajebancija, bljak …

    Nekje na sredi sem se spomnila, da imam tokrat dejansko možnost glasovat za našo … pa nisem, ker nikoli ne glasujem za te stvari. Sem vsaj dosledna, če že nisem koristna.

    • alcessa

      🙂 Ma jaz v glavnem gledam zato, ker je tako meseca maja najlažje priti do neke prireditve, ki ni na visokem nivoju, tako da se z njo ne rabim preveč ukvarjati, je pa malce tekmovalna in glasbena, da ni čist dolgčas. Tudi glasujem samo, če to lahko združim s svojo vestjo🙂 Maja mi je pač všeč, zato sem pošiljala SMSe, lani pa nisem gledala polfinala (sem upala, da Slovenija izpade), pa sem potem v finalu malce navijala za Srbijo, pa Nemčijo …

      Nemški komentatorji Maji na splošno niso naklonjeni. Ali objavljajo in komentirajo video z Eme, kjer poje v slovenščini, ali pa poskušajo kritizirati in ker čez glas in stas ni kaj reči, si potem zmišljujejo. Najbrž zato, ker poje bolje od Lene…🙂

    • alcessa

      BTW, Spina: ponoči so bili na Bloggerju zgleda aktivni neki škrati, ki so na tvojem blogu snedli moj zadnji komentar o zelenem čaju … Na drugih blogih so očitno izginili celi članki😦

      • Spina

        Saj še zdaj ni vse v redu, ne morem se prijavit ali komentirat ali karkoli. Tvoj komentar je pa vseeno prilezel do mene preko gmaila, tko da videla sem ga!

        Očitno je bolje, da itak ne spremljam preveč te komedije, ker mi je šel že samo tisti komentator s par opazkami (preveč ameriška, pa da pretirava pri petju) zelo na živce. Avstrijka je bila pa po drugi strani cela carica, pa nič ameriška, ja ja.

        Ej, pa pogrešala sem jezike, skoraj vsi pojejo v angleščini, res ni več tistega feelinga kot pred davnimi leti, ko si vsaj takole enkrat na leto lahko slišal musko v vseh tistih eksotičnih jezikih.

        No, v soboto pa ponovimo vajo, tastarejša hoče tudi enkrat gledat to reč. Pa še navijali bova lahko, za dvojne naše! (Ampak sem ji danes zjutraj pozabila povedat, da smo prišli naprej, ker se je nekaj mulila zaradi poletnih cunjic, ki jih je hotela oblečt pri 10 stopinjah …)

  • alcessa

    Ja, zato je bil meni Ciper všeč… Pa Srbija itd.

    • Spina

      Mhm, douze points za vse, ki imajo jajca🙂

      • alcessa

        Pa malce težko se je navaditi, da je kar precej angleščine … slabe, ne da? Kot neka parodija.
        Čeprav, tudi Lena izpade kot parodija, vendar zanimiva.

        Prav fajn bi bilo, če bi se Maja v soboto visoko uvrstila – že zato, da bodo Nemci še malo bolj težili, jaz pa sem jim bom smejala.

  • Spina

    Za nekatere bi bilo res bolje, če bi tiste tri minute peli samo lalala, če že v svojem jeziku nočejo😉

