Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Wie fühlt es sich denn so an, in einem grün regierten Bundesland aufzuwachen?

Sehr gut. Für den Fall, dass es mal echt schlimm wird, möchte ich das heutige Gefühl festhalten: SEHR GUT.

Wie fühlt es sich denn so an, die ganzen Doktor-Entzugsorgien zu verfolgen?

WUNDERBAR. Ich glaube an Leistung, nicht an Heißluft.

Wie fühlt es sich denn so an, dass Maja ins Finale gekommen ist?

WUNDERBAR! Ich habe mir die Pressekonferenz mit dem slowenischen Team angeschaut und finde sie SEHR sympathisch. Schon deswegen hat sie es verdient – nette Leute sind mancherorts Mangelware … 

Kakšen občutek je to, ko se zbudiš v zvezni deželi, ki ji vladajo Zeleni?

Zelo dober. Za vsak slučaj, če bi kdaj postalo res hudo, bi rada ohranila današnji občutek: ZELO DOBER.

Kakšen občutek je to, ko spremljaš vse te odvzemne doktorske orgije?

Čudovit. Verjamem v dosežke, ne pa v blefiranje.

Kakšen občutek je to, ker je Maja prišla v finale?

ČUDOVIT! Pogledala sem si tiskovno konferenco s slovensko ekipo in zdi se mi ZELO simpatična. Že zato si je vse skupaj zaslužila – na nekaterih področjih enostavno ni dovolj fajn ljudi …


4 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • Tjasa

    No, meni so sinoči od navdušenja tudi kar malo odpovedovale življenjske funkcije – navijala sem kot nora, punca je lepa, ima stas in odrsko prezenco in neverjeten pevski talent, ki mi – ko ona “zadiha s polnimi pljuči” – po zgornjem delu možgan spusti magnetne ježke, mi je pa – za razliko od tebe – strahovito antipatična, ko govori, in se ji izognem, če je le mogoče.

    • alcessa

      OKEJ… Jaz sem jo res videla, uups: slišala samo na tisti konferenci, drugače pa do sedaj ne… Fajn bi bilo, če bi po ESC-ju imela zvezdniško pevsko kariero, kar koli že to pomeni, med katero bi lahko pela res dobre zadeve, ne kar tako neki, samo da je tralalala, res bi ji privoščila ful uspeha…

  • Bimbo

    Also torej je ta petek trinajstega zate en jako srečen dan.🙂

