Ponedeljkovo receptovanje

Ladies and gentlemen, today I give you …..


ALCESSAS KITSCHTORTE!

 … 😈 …


Recept pa itak že poznate

ALCESSAS KITSCH VEGGIES


AND BELOVED MOOSINGS MATERIAL



😀


17 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Spina

    Kakšna nora torta, prvič vidim. A je težko spravit ven iz modela, ko ima toliko vijug?

    In kaj je tisto zeleno???

    • alcessa

      Ne, peče se brez maščobe, v modelu iz silikona. Ko se ohladi, model samo obrnem in torto zvrnem na ploščo. Niti pikica se ne prilepi.

      Tisto zeleno so … krekerji z wasabijem (z okusom wasabija) iz lidla.

  • nika

    Divje!
    In kako se ta vijuga od torte speče?

  • alcessa

    Nika, recept je zgoraj pod sliko, na sliki je skutna torta s kandiranimi jagodami in malce kandiranega ingverja. Maso zamešam po receptu, pečico sem ogrela na 180, maso zlijem v silikonski model (ki ne potrebuje maščobe) in zadevo pečem ene 55 minut. Potem jo pustim, da se ohladi in jo zvrnem iz modela – ko je vroča, je preveč mehka in bi se sesula, če bi jo takoj zvrnila ven, zato je treba počakati (nekaj urc), da se ohladi in strdi.

  • nika

    Oh, spregledala…
    Super, hvala.

  • Spina

    A, silikon. Verjetno ga je tudi lažje pomit potem.

    Krekerji z wasabijem!🙂 (Samo malo je škoda, ker je ne jem žitaric.)

    • alcessa

      Ja, jaz kar obrnem posodo navzven, čeprav se pa v najožjih predelih skuta kar zna skriti in moram res obrisati prav vsakega.

      No, zato pa imaš dostop do prave stvari, namreč wasabija🙂

  • Bimbo

    Da ljubim razne izpeljanke skutne torte sem že vedel. Zdaj pa vem, da ljubim tudi kič-skutne-torte. Vsaj na računalnikovem zaslonu. Danes sem hotel speči nekaj skutno-sladkega in grem to počet kar zdaj. Mljask.🙂

  • Bimbo

    Ne vem, kaj bo ratalo, ker se še peče. Gre pa za tole: v pomaslen pekač sem naložil nekaj plasti (kupljenega) vlečenega testa, nanj zlil mešanico najboljše grudaste skute, jajca, sladke smetane in vanilijevega sladkorja, malo posul z rozinami, naložil nekaj plasti vlečenega testa, gor natresel gomilo jabolčnih krhljev, cimet in malo sladkorja, pokril s preostalim testom in premazal s sladko smetano. Zdaj čakam(o), cedim(o) sline in pripravljamo solato za predjed.🙂

    • alcessa

      Ohhhhhhhhhhhh …… Rozine, jabolka, sladka smetana in skuta … V Prekmurju temu rečemo kisilakovi rejtaši (sicer samo zvitkom, ampak …)

      Prideš povedat, kako je bilo?🙂

  • Bimbo

    Mmmm, mljask, slurp, itn.🙂
    Kaj vem, kaj bi Prekmurci… jaz temu rečem slasten samonikel zmazek. Pred časom sem se lotil prleške gibanice – bil je vsaj njen približek -, kar je bilo lahko in dobro in večkrat ponavljano. Potem sem nekega dne ugotovil, da se lahko požvižgam na tradicionalne izgled jabolčnega zavitka in enak okus poskusim doseči po metodi zlaganja te gibanice. Posledica je bila zelo užitna. Od tod do misli na kombinacijo skute in jabolk v duhu prekmurske gibanice (brez maka) ni bilo daleč. Se je pa splačalo. Malo dela, dober donos.
    Če se spomnim stare mame, kako je na kuhinjski mizi potrpežljivo in previdno raztegovala domače testo za zavitek, ki ga je spekla v pravem šporgetu, moram kar pogledati v tla. Ampak menda žita niso več taka, da bi dala pravo moko, da bi lahko pripravili pravo vlečeno testo… Tako imam alibi.🙂

    • alcessa

      Ne ne, jaz tudi nisem za to, da se človek strogo drži starih receptov, če ima raje svoje lastne. Sama dejansko zdaj ne pečem ničesar, kar sem se naučila peči kot mulka, temveč to znanje samo uporabljam za svoje variante.

      Če sem iskrena: malce sem se pa vseeno smejala na tvoj račun😳 Sem možu razlagala, da sem objavila sliko najinega skutnega kolača in da je eden od mojih najljubših soblogerjev takoj šel kupit “goro listnatega testa, ajmar skute, cimet, jabolka, sladko smetano, rozine…”😳 – nisva bila žleht, tudi midva rada jeva in se pogovarjava o hrani!

  • Bimbo

    😆
    Hvala, ena najljubših. Načeloma si v redu povzela, ampak:
    1. ni bilo listnato temveč vlečeno testo,
    2. nisem na-vrat-na-nos tekel v štacuno, ampak sem dobil navdih, da v tedenski nakupovalski ihti nakupljeno blago hitro zmečem skupaj v – ako sreča junaška dopusti – nekaj slastnega, in
    3. če ne bi storil tega, bi se zaradi tvoje fotografije in ob misli, da je vse potrebno v hladilniku, tisti večer zagotovo izslinil do pogina.🙂

    • alcessa

      😆 … ma, saj veš: ko ženske pretiravamo, se ne zanimamo ravno za podrobnosti😳

      Glavno, da še živiš. Pa sline tudi😈

  • Bimbo

    🙂 Živim. In v hladilniku še en ajmerček skute. Ker nisi vprašala, katera je najboljša, in je tam gori najbrž sploh ne moreš kupiti, ti povem: od Pomurskih mlekarn.🙂
    A skuta ni edino, kar Obmurci dobro obvladajo. Prosto po starem TV oglasu neke nemške mlekarne bi skoraj lahko rekel: (fast) alles Pomurske, oder was?.

