Ponedeljkovo receptovanje

Ker je počistil okna, sem naredila palačinke.

Ker ima rad sladke, sem šla kupit borovnice in jabolčno čežano in sladko kondenzirano mleko.

Ker imam raje slane, sem jih jedla s parmezanom in šampinjoni, dušenimi s ščepcem provansalskih zelišč.

Ker moram vedno nekaj packati, sem zadnjič naredila čežano iz buče hokaido, jagod in ajurvedskih začimb ter jo utrdila z agarjem. Stvar je preverjeno dobra tudi v palačinkah.

Ker so tako boljše, sem palačinke delala iz polnozrnate moke in jih pekla na prečiščenem maslu.

Ker verjamem v svobodno izbiro, sem na mizo dala skoraj vse, kar bi človek lahko nabasal v palačinke, potem sva pa basala …

SLIKE? SO.


14 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Spina

    Krivica! Tudi jaz sem prejšnji teden pomila okna, pa mi ni nihče spekel palačink! Bo treba malo po mizi udarit, vidim😉

    • alcessa

      Pomembno je zadevo začeti pravilno … Najprej te mora nekdo prositi, da naj pomiješ okna, ti se pretvarjaš, da še razmišljaš o tem in pri tem pomenljivo gledaš … Potem pa palačinke padejo same od sebe.

      • Spina

        Aha, aha, napačna taktika torej … Potem praviš, da se da tudi brez nasilja?😉

      • alcessa

        Ja, seveda.😯 Palačinke, narejene na podlagi nasilja oknočistilca so nepopolne, neuspele in neprivoščene, zato se jim je nujno treba izogibati. Edine dobre palačinke so une, ki se kar topijo od hvaležnosti in svetlega poletnega sonca, ki kuka skozi čista okna.

        Ali tako.😆

  • Nina

    In meni se tule cedijo sline😦
    Življenje ni fer, ne, res ne.
    😉

    • alcessa

      Oh, pa slike sem skrila, če bi bil kdo lačen … Kaj, če greš hitro pucat okna?🙂

      • Nina

        Kar mir daj z okni. Sem imela pomladno čistilno akcijo ta vikend (ni bila načrtovana, ampak sem kar pospravljala in pospravljala)😀

        Lahko pa pridem kdaj k tebi popucat okna?😀 Me premetava en tak potovalni nemir že kakšen teden😀

      • alcessa

        Oh. A veš, da ne bo šlo? Pri nas okna puca izključno in edino moj Najboljši, tudi če ne omenim niti p-ja od palačink … (skrivnost: hi-tech čistilo za glancanje z nano delci, po katerem steklo zgleda povsem novo)

        Drugače pa imam tudi jaz strašen Fernweh… Grozljivo. Ker je vreme tako lepo in ker imam tako goromno dela, bi najraje kar pobegnila …

      • Nina

        Ah, mene niti ne muči delo ali vreme, samo šla bi nekam😀 Ravno malo prej sem izbrskala ceno povratne karte do Benetk😀 Če že do ljubega Berlina ne bom skočila prav kmalu, bi pač kaj drugega na B😀

  • alcessa

    Hm. Bogojina? Beltinci? Bled? Bukarešta? Barcelona? Bruselj? Bordeaux? Brighton? Bergen?😀

    • Nina

      Bruselj je bil lani. Barcelona je predaleč😀 Vsaj trenutno (enako velja za vse ostale bolj oddaljene cilje). Medtem ko je pa Slovenija preblizu😀

      Tudi Beljak bi najbrž šel, hehe😀

  • Bimbo

    Ojoj, jaz bi veliko raje pekel palačinke in šel v prodajalno, kot pa pomival okna. Jedel bi jih tudi, jasno.😉

  • Bimbo

    To ne, ampak, če je na okenskih policah veliko krame, postane mučno. Tudi manj diši kot palačinke. In, če se pri delu kaj malega sfiži, razlitega čistila za steklo verjetno ne bi hotel polizati, raztrgano palačinko pa še med peko pospravim s slastjo.🙂

