What About Funny Pics On Tuesday.

Not mine: by Christopher Boffoli.

Of people playing with food.

In a way you and I will never be allowed to.

Enjoy.


5 responses to “What About Funny Pics On Tuesday.

  • Spina

    Gledala sem slike in si govorila, ta je pa najboljša. Ne, ta je najboljša! Ne, ta!

    Nekje sem enkrat že zasledila tega tipa, pa pozabila, zdaj pa sem prav vesela, da mi je spet prišel na pot. Genialno!

  • Bimbo

    Simpatično. Predvidevam, da je bilo v to delo vloženega veliko več truda, kot si površni ogledovalci navadno predstavljamo.

    Tukaj je pa nekaj luštnih fotografij na temo “man-watching” oziroma opazovanje človeka: http://bit.ly/kRcacb🙂

  • Sandra

    Khm … Se mi zdi, da mi nekaj sporočaš. LOL

    A se spomniš družine Adams, ko je mama otrokoma vsakič pred kosilom ukazala, naj se igrata s hrano? Zakon.

