Ponedeljkovo receptovanje

Vem, da sem variacijo na to temo objavila že trilijonkrat:

 


Vendar tokrat to niso čisto preprosto “jajca z zelenjavo” …

 

Gre za zelo dolgo na visoki temperaturi pripravljana jajca z zelenjavo, na primer z bučkami iz Španije, paradižnikom iz Maroka in špinačo iz kdovekod.

Z drugo besedo: pri nas trenutno jemo samo “zelenjavo a la Robert Koch“.

Nič ne paničarim. Zelenjavo sem vrgla vstran in dezinficirala hladilnik ter koš za bio odpadke, ne da bi pisnila. Ker imam zaradi svojega povečanega konzuma solatnih listov iz vrečke vsake toliko potrebo ogromno časa preživeti na stranišču (do prejšnjega tedna me še ni izučilo), sem o vplivu bakterij & Co. poučena … zelo intenzivno. Zato zdaj zelenjavo kuham, tudi tiste sorte, ki ne veljajo za nevarne – kdo ve, s čim so prišle v stik nekje na poti?

Bi rekla, da ne rabim omenjati, da tudi trpim: ravno spomladi in poleti bi komot živela samo od surove zelenjave😦


4 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Spina

    Vsakič, ko berem ali poslušam o tej bakteriji, se spomnim nate. Še meni je zoprno,pa jem zelenjavo bolj iz nuje kot pa užitka. In še vedno ne vem, kaj naj zdaj jemo – kolerabo?:-/ Pa ravno so paradižniki postali dobri, taki poletni.

    • alcessa

      V soboto nisem zdržala več in sem, čisto nekonsekventno, jedla solato, kumare in paradižnik, v naši lokalni bio-eko restavraciji. Danes sem še živa🙂 Drugače pa sem pri metanju zelenjave v smeti goro bio paradižnika in šampinjonov skuhala in dala v kozarec, včeraj sva jih jedla na MI-nudlah, pa še živiva …

      Bo že nekako, čeprav mikrokulture v mojem želodcu kričijo po sveži zelenjavi …😦

  • dronyx

    Tole zgoraj na sliki izgleda kot…(se bom raje zadržal). Drugače so pa baje ugotovili, da so za okužbe z e-hecom krivi kalčki, pridelani na severu Nemčije in se uporabljajo v solatah. Boge španske kumare, samo to lahko rečem!

    • alcessa

      Doktor, najbrž si hotel reči kot zelo pedantno bruhanje? Been there, done that …🙂

      Ravnokar sem naročila 2 kili paradajza, potem ko sem prebrala o kalčkih. Brala pa sem tudi nekaj zgodb preživelih😦 … V primerjavi z njimi se je za španske kumare vse skupaj dobro končalo…

