To See You Better

“So which function have you just chosen? Is it Portrait: Better Skin?”

“Yeah,” he confesses, smiling guiltily, before making a photo of my new glasses. With our multifunctional Lumix.

Which means this photo has been digitally remastered:


6 responses to “To See You Better

  • Nina

    Lepa očala😀 Pa lasje so ti tudi malce zrasli?😀

    (Jaz se hodim za dokumente slikat k fotografu, ki po fotografiranju prijazno popravi kakšno malenkost😀 Sicer pravi, da preveč ne sme, ampak sva se dogovorila, da se me da indentificirati z mozoljem sredi čela ali brez … In da bi bil tisti mozolj lahko celo ovira pri identifikaciji😉 )

    • alcessa

      Tenks🙂 Moram priznati, da sem precej več časa (in denarja) porabila za šipce kot za okvir, ki je precej podoben tistim, ki sem jih imela ža prej, samo da je še veliko bolj udoben.
      Lasje so malce daljši le ob strani, kjer si “puščam resice”🙂, drugače pa so precej kratki.
      Popravljanje fotk poznam samo pri slikah za prošnje za službo, za dokumente me pa kar vzamejo tako, kot sem – zato imam na osebni fotko z rahlo izbuljenimi očmi (Knopfaugen), ki pa niso tako izrazite, ker je čez fotko položena rjava plastika😆
      Prijazen fotograf, BTW🙂

      • Nina

        Ful je prijazen😀 Jaz imam na osebni fotko, ki jo celo s ponosom pokažem😀
        Enkrat sem namreč šla z vozniško v nek klub, kjer sta se varnostnika skoraj polulala od smeha, ko sta videla tisto sliko😀

  • Tina.

    Tudi meni so vsec!

