Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Unser Biogemüsebauer schreibt uns, er würde zwar unsere Sorgen verstehen, aber sein Gemüse kann gar nicht verseucht sein, weil er: a) b) c).

Glaube ich gerne, es wird inzwischen aber auch nicht mehr so fest am Sündenbock Gemüse geglaubt.

Und obwohl ich mich gar nicht auskenne, dringt sich bei mir immer so die Vorstellung von Bakterien in Industrie-Rinder-Gedärm auf, die so viel Antibiotika im ihrem Leben gesehen haben, dass sie inzwischen pfeifend und grinsend vorbei rennen, um sich schleunigst mit anderen Arten zu vermehren und wirklich gefährlich zu werden.

Mit “richtig gefährlich” meine ich “Epilepsie verursachend, Nieren ausschaltend, Blut vergiftend”.

Najin biokmet nama piše, da sicer razume najine skrbi, vendar pa njegova zelenjava nikakor ne more biti okužena, ker on: a) b) c).

Rade volje mu verjamem, zelenjava je itak počasi odslužila kot žrtveno jagnje.

In čeprav se sploh ne spoznam na to, se mi vedno vsiljuje predstava bakterij v črevesju industrijske živine, ki so v svojem življenju videle že toliko antibiotikov, da dandanes žvižgaje in smehljaje hitijo mimo, da bi se čim prej združile z drugimi vrstami in postale resnično nevarne.

Z “resnično nevarne” mislim na “povzročajoč epilepsijo, uničujoč ledvice, zastrupljujoč kri”.


Comments are disabled.

