Ponedeljkovo receptovanje

Vsako leto po oddaji davčne napovedi dragega povabim na večerjo, da se mu oddolžim za:

  • vikende, ko sem delala, namesto da bi skupaj šla v naravo ali kamor koli
  • obupno frizuro, kadar sem pod stresom (“bad hair day” vsak dan)
  • dneve, ko je garal on, pa jaz nisem imela preveč dela in sem mu pozne prihode domov polepšala z zanimivimi opisi svojih gospodinjskih opravil na ta dan
  • pomoč pri davčni napovedi
  • izkazano potrpljenje in vse ostalo🙂

No ja, v resnici zadevo samo izkoristim kot izgovor za dobro večerjo.

Recimo v najboljši vegetarijanski restavraciji, kar jih poznam.

Pri svoji jedi sem precej goljufala, saj sem naročila in pojedla tudi kumare, solato in paradižnik. To je bilo prejšnjo soboto, torej na višku svarila, da naj teh zadev ne jemo, in potem, ko sem dezinficirala svoj hladilnik:

Moža pa je jedel špansko jed, ki mu je tudi zelo teknila:


Za poslastico je bil sladoled s smetano in vročimi gozdnimi sadeži:

Skozi okna je prijetno svetil pozno popoldanski sonček:


2 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Spina

    Kljub strogemu mesojedstvu moram priznat, da so mi fotke vegi hrane veliko lepše in bolj privlačne, kot če gre za zrezke. Ampak da nam nisi privoščila pogleda na sladoled!😉 In v bistvu sem tudi jaz v soboto jedla krasno bio kosilo, dobro, da si me spomnila, da bi bilo fino objavit!

    • alcessa

      Nimam fotke sladoleda, prehitra sva bila😳 – je bil pa čisto običajen: 3 kepice, smetana in gozdni sadeži v posebni posodici.

