Pa to ni res, no.

“Aaaaaaaaaahhhhhh … Mist, boli!”

Lih en malček sem pretiravala, vam povem, da skoraj nič, ker res boli.

Bolijo me mišice, ko sto krščenih matičkov.

Bolj ko ne vsepovsod, najbolj pa v nogah, na ritni strani stegen, tako rekoč.

Od sedenja.

OK, OK, bom bolj natančna: mišice v nogah me bolijo od sedenja v čolnu in veslanja.

In ne, meni tudi ni absolutno nič jasno.😯

Ne samo, da redno treniram na gospodu Krostrejnerju in me j*b*n* mišice na nogah nimajo čisto nič boleti, mene bolijo zaradi sedenja in premikanja čolna po vodi s pomočjo rok.😯

Ne mi reči, da je moja dolžnost kot razumna vrsta živali, da to vendarle štekam. Trenutno štekam samo eno: Ibuprofen.

V soboto se je izkazalo, da pa le znava dovolj natančno veslati, da bi veslaški dopust morala preživeti. Če naju Severnjaki ne bodo zastrupili z Ehecom na poti do tja, zaradi veslanja v napačno smer ne bova umrla.

In zaradi bolečih mišic? Zna biti.

Sem kar oklevala, preden sem si pri najljubšem sotrpinu na svetu priskrbela potrdilo, da njega bolijo iste mišice.

JAO.😆




16 responses to “Pa to ni res, no.

  • Spina

    🙂 Lahko imaš maratonsko kondicijo s krostrejnerja, ampak iste mišice ob drugem gibanju > musklfiber, to tko je. Viš, jaz se pa sploh ne spomnim na farmacevtska pomagala, pa sem prejšnji teden tri dni komaj hodila. In od česa – en dan sem naredila 80 počepov. Pri tem sem jih pozimi komot naredila po 100, brez bolečih posledic. Zdaj pa so me noge bolele tako, kot pred leti po kakem maratonu. Halo – na eni strani 80 počepov, na drugi 42 km laufanja brez sekunde postanka, pa enako močne bolečine. Zdaj je pa dost lenuharjenja, čist zares, kam smo prišli …

    • alcessa

      Problem je v tem, da mišic na nogah nisem rabila, pri sedenju v čolnu, vsaj ne na opazen način, vso pozornost so mi vzele roke. Kdo ve, kaj vse sem še napenjala …

      80 počepov? Ujks… še pomisliti si ne upam nanje. Zagotovo bi me boleli prsti na rokah.😆

      • Spina

        Ali ušesa🙂

        A ni za veslanje znano, da je to dober trening za celo telo?

        In zdaj sem se spomnila, da so me po maratonih običajno tudi zelo bolele roke, natančneje bicepsi. Od česa – treh do štirih ur pokrčenega držanja v komolcih in rahlega mahanja naprej in nazaj? Ja🙂

      • alcessa

        Ušesa😆

        Točno to je včeraj rekla tudi Tina, ki je šla laufat up- and downhill, 5 kilometrov: da jo bolijo roke…

        Itak, da pri veslanju sodeluje celo telo, samo da pri tej vrsti čolna veliko bolj kot pri kajaku, tako si vsaj razlagam bolečine, ki so zame čisto nove. Pri kajaku so me kdaj po kakšnem pretiravanju bolela zapestja, noge pa še nikoli. Tukaj je drugačen sedež, drugačen način mahanja z veslom in čisto druge bolečine, nikoli videne …

  • lili

    ampak a ni taka bolečina tudi (vsaj malo) fajn? meni se zdi prav fino, da me po kolesarjenju malo bolijo ritenske mišice, tako imam občutek, da sem res nekaj naredila.🙂 (res pa, da najbrž ni fino, če je tako hudo, da je treba ibuprofene jemati.)

    • alcessa

      Točno tako, kot praviš: dokler ni prehudo, sem ponosna, ko pa niti sedeti ne morem več in tudi ne misliti na kaj drugega, je tu mač. Na srečo je bil 1 Ibuprofen včeraj čisto dovolj in danes sem spet vsa normalna. Mogoče mi malce škodi tudi, da je ponoči praviloma prevroče za dober spanec … Pri vas tudi?

  • Nina

    Ohjej, tudi mene strahovito bolijo roke po tistih par metrih teka, ki jih trenutno zmorem😀
    Vsekakor pa me bolijo toliko, da sem si prisegla, da si nikoli več ne dovolim 10 let lenuharjenja🙂 No, že par mesecev je bilo očitno preveč😀

  • Tina.

    Saj ves. Nic druga ne bom rekla, samo to (spet), da so mene od sobotnega teka bolele roke.😀

  • Bimbo

    Očitno bosta morala poleg držanja prave smeri osvojiti še kakšno drugo skrivnost veslanja tega čolna. Veslati stoje?🙂

  • alcessa

    Pssst… Moj mož prisega na klečanje, tako kot pravi stručkoti (tako tudi z nogami bolje obvladaš ravnovesje čolna) in si bo nabavil kolenčnike, une vrtnarske, da bo lahko veslal kleče. Sem mu razložila, da jaz tega prostovoljno ne mislim delati: ure in ure pritiskanja mase beder na kolena ženskam dokazano škodi. Al sedim al pa nič! Čeprav, glede na to, kako je bolelo …

  • Bimbo

    …bi menda lahko tudi klečala na koruzi, pa ne bi bilo hujše.😆

