Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

HM.

HM.

HM.

Man könnte meinen, Schreiben von Blogs kommt irgendwie aus der Mode. Es passiert kaum noch was wirklich Gutes oder Interessantes, oder?

Tragisch.


😯

 


HM.

HM.

HM.

Zdi se, da pisanje blogov nekako prihaja iz mode. Kaj dobrega ali zanimivega se dogaja samo še redko kdaj, ne da?

Tragično.


7 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • Kitty

    Ma ne, daj, to so samo valovi😉

  • Bimbo

    Če ti manjka štofa za pisanje, malo spremeni svoje življenje / mišljenje / branje. Po dobrembranju.com sodeč se nekaj očitno že dogaja.

    Če ti manjka branja na blogih, poišči kakšne nove. Tukaj najdeš enega ostarelega hipija: http://anosognostic.blogspot.com/
    Vem, da gre za nekako samouničevalsko potezo, saj bi me, če bi ti bil slučajno všeč, izrinil z vrha tvoje abecedno urejene blogorole, ampak petek je…🙂
    Lepo veslajta.

    • alcessa

      Ha! Spremeni življenje – nisi opazil, da ga nimam?😯

      Kljub vsej javni pustoti lajfa mi štofa ne manjka, manjka mi samo časa, da bi zapisala vse tisto, kar mi roji po glavi, kadar pomivam posodo, preden zaspim, ko berem na stranišču …

      Vendar sem dejansko namigovala na dejstvo, da folk čedalje bolj poredko objavlja zapise, da se jih čedalje več poslavlja itd … Bo res treba revolucionirati blogrolo? (Hvala za link. Bom pogledala, ko bo kaj časa)

  • tinasurfa

    Alcessa a se tebi da mail poslat?

