V sredo pa lepo besedo

Spodnjo sliko sem si pripravila za Ponedeljkovo receptovanje, vendar se je pri tem pojavil velik problem.

Kadar koli sem pomislila na to, kako bom zapisala recept in opisala sliko, mi je po glavi začela razsajati današnja Lepa beseda, ki pa ni slovenska, kot moji ponedeljkovi recepti. To pa še ni vse, po načelu možganskega črva se mi beseda mota po glavi že ves čas in me ne pusti na miru. Najbolje, da jo izpljunem kar tukaj, da bo mir. To, kar vidite na vrhu ingverjevega mafina, je po mnenju mojega možgana

DOLLOP

DOLLOP

DOLLOP


(a dollop is …)


4 responses to “V sredo pa lepo besedo

  • Yemi

    Me likey also:
    a BLOB.
    In ne vem zakaj, ampak tako onomatopoetsko mi zveni LARD: a DOLOP of LARD. Že ob zvoku se ti žolčnik aktivira,,,,,:D

    • alcessa

      Beseda lard v mojem besednjaku skoraj ni prisotna, najbrž zato nisem pomislila nanjo.

      Je pa res, da je ogromna kugla bele čokoladne kreme z makadamia oreški na mojem mafinu precej perverznega videza. vsaj meni se tako zdi, in da je zato izraz dolop nekam primeren.
      (Najbrž sem zaradi te perverznosti zmogla samo dva tako sfrizirana mafina do sedaj, ostale pa kar brez vsega🙂 – da mi ne bi svetniški sij padel dol in se zamastil )

      BLOB je super, ja, ampak mene spominja na milni mehurček …

