V sredo pa lepo besedo

KESÄ (fin.)

YAY (azerb.)

ESTÉ (valon.)

TAG-INIT (tagal.)

ASTATI (sicil.)

VERA (alb.)

ESTIU (okcitan.)

VASARA (latv.)

HAVÎN (kurd.)

NYÁR (madž.)

SUVI (eston.)

UDA (bask.)

AMNAN (zaza)

HAF (valiž.)

HAÑV (breton.)

BRANU (astur.)


13 responses to “V sredo pa lepo besedo

  • Kaneli

    Huh, če ne bi bilo finske besede, mi ne bi bilo nič jasno. Suvi je sicer tudi žensko ime na Finskem, vasara pa po finsko pomeni kladivo.😀

  • Yemi

    WHAT??
    emmm, še z jeziki sem imela težave, za polovico sploh nisem vedela da obstajajo. (kot je rekle moj sošolec iz srednje šole, tik predno je fasal popravca iz nemščine: ‘veste kwa, brez prevajalca pa advokata se sploh ne pogovarjam….’)

  • alcessa

    Punce, blogam že celih 5 let in dobro vem, da k meni na obisk prihajajo samo pametni ljudje … Ne vem, zakaj, ampak tako je.

    @Yemi: prebrati moraš vse, kar spada k temu zapisu … Honorar za pospeševanje sivih celic mi lahko nakažeš naslednji mesec🙂

  • Kitty

    Spašava me sicilijanščina. Dober izbor!

    • alcessa

      Sicilijanščina? Faca.😀

      Pri nekaterih besedah začutim tisto prijetno vsebino slovenske besede, pri nekaterih pa nekako ne, kar pomeni, da dobrozven ni bil glavni cilj razvoja besedi, ali pa je bil, pa moja ušesa niso pripravljena …

  • alcessa

    Ja, ma sem pozabila, kako se reče italijansko, zato zame ni nujno, da je podoben izraz🙂. Zame so vse besede na tem seznamu nove.

  • PF

    Jst sm prebrala YAY (azerb.) in sem v trenutku vedela, da gre za poletje, prav tako namreč temu jaz pravim!😛

  • Ruth*

    A nyár csodálatos!

