Ponedeljkovo receptovanje

V Talinu, glavnem mestu Estonije, sva kar dvakrat v enem petku jedla v restavraciji. Letos januarja so namreč uvedli evro in tako sva ugotovila, da se izvrstno hrano da dobiti za manj denarja kot doma. In če govorim o izvrstni hrani, res mislim IZVRSTNO hrano!

Na primer pečen kozji sir na solatnem bukeju z balzamikom in češnjevcem ter z glaziranimi orehi.


FUL je bilo dobro. Kot se spodobi za to PREKRASNO Evropsko mesto kulture 2011.

 


9 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Kaneli

    V kateri restavraciji pa?😛

    • alcessa

      Basilik. Ko prideš s trajekta in prečkaš cesto pred ruskim razstaviščem in se pojavijo prve moderne zgradbe – približno tukaj.. Ta prva restavracija pa je neposredno pod Županovimi stopnicami in se nahaja na ploščadi pred njimi. Tudi tam sva izvrstno jedla🙂

  • Kaneli

    Aha! Si bom zapomnila za drugic, mika me pa tudi Olde Hansa v starem delu mesta. Ko sem bila lansko jesen v Talinu, mi je zmanjkalo casa za kaj drugega kot fast food (fuj!)… Tale jed je pa videti res slastna!

    • alcessa

      A, Olde Hansa …🙂 Mene se v Helsinkih enkrat zvečer prislili v fast food (Hesburger), ker so vse pekarne že pospravile sendviče. No ja, če si RES lačen tako kot jaz … Drugače pa sva bila na finskem podeželju zelo hvaležna za bencinske črpalke ABC, ker imajo restavracijo in sem se vsakokrat nabasala s solato – še nikoli nisem pojedla toliko solate na dopustu v Skandinaviji (dodaten plus za neverjetno Finsko (sori, še vedno sem povsem očarana…))

      • Kaneli

        No saj jaz sem kljub hudim zimam etc. se vedno ocarana nad Finsko – se trudim, da bi ostala gor in iscem novo sluzbo.😛 Saj res, kako pa kaj finski viineri? Enakovredni svedskim?

        • alcessa

          😀 Super ideja! Si že doštudirala? Si poskusila v zgradbi Hugo Boss na Södra Esplanaden🙂 ?

          Tudi če so zime hude: v primerjavi z Norvežani in Švedi so Finci po najinih izkušnjah neverjetno prijazni. Absolutno kul. Vsaj poleti in vsaj do turistov.
          Si predstavljaš, da naju je ob polnoči v avtobusu št. 95 N zelo mlada zelo zaspana lepotička z velikim izrezom pred izstopom pobožala po glavi in rekla Have a nice time, you two?🙂

          Dragi se je odločil, da bo poskusil vse ostalo pecivo in kekse in imel je kar precej dela🙂 Menda so bili najboljši krofovski trikotniki z vanilijevo kremo na sredini, pa tudi skutne tortice s sadjem niso bile od muh. Na otoku Suomenlinna imajo v pekarni ogromne čokoladne muffine, za katere tudi sama lahko trdim, da so izvrstni…

  • Kaneli

    V zgradbi oziroma v prostorih nad Hugo Boss trgovino sem delala eno leto in tri mesece. Ker je blog javno mesto, ne morem razkriti prevec (ceprav bi z veseljem, tako sem jezna) – od te sluzbe dalje pa zal vem, kaj je to mobing.😦

    Dostudirati pa moram nujno cim prej in delam na magisteriju (vsi izpiti so ze zdavnaj narejeni).🙂 Bom videla potem, kako se bodo obrnile stvari, Slovenija se mi je rahlo zagabila.😛

    Uh, ja, Finci so kar prijazni! Svedi in Norvezani imajo itak prevec kesa, in so vazni. hehe. Jaz od vseh sladkarij se najbolj pogresam lokale s sladoledom, kot jih imamo v Sloveniji – tam se dobi samo industrijski Ben&Jerrry’s in podobno, kar je cudno, ker Finci obozujejo sladoled. No, trenutno sem na obisku v Sloveniji in uspesno nadomescam pomanjkanje domacega sladoleda.😉

    • alcessa

      Se mi zdi, da tudi če ne boš nič povedala, vse vem. Tudi jaz se marsičemu/marsikomu izogibam …

      Sem rekla možu včeraj, da je Švedska super, vendar šele od Finske naprej vem, da je Švedska preveč vsiljivo gutbürgerlich (ja, keš in to), Finska pa je preprosto kul. No, z izjemo enega dela populacije, ki ga bom opisala v četrtek in ki je kriv za neprespano noč😦🙂 Me veseli, da so Finci tudi drugače prijazni🙂

      Sama sem najbolj pogrešala pekarne na vsakem koraku – tipična nemška zadeva, ki jo pogrešam vsepovsod drugod🙂

  • Ponedeljkovo finskovanje « moosings

    […] Talinu sem že pisala, o Fincih pa sva najprej ugotovila, da imajo resnično zelo radi klobase. Zgleda pa, […]

