V sredo pa lepo besedo

TALLINN je eno od najbolj prekrasnih, zanimivih in prijetnih mest, kar sem jih videla.

TALLINNA nisem videla zadnjič: zagotovo ne.

TALLINNU bom posvetila še kakšen zapis.

TALLINN sva obiskala za en dan kot pešca oz. potnika na trajektu iz Hensilkov.

Pri TALLINNU velikokrat pravzaprav ne veš, katero zgodovinsko obdobje te čaka za vogalom neke zgradbe.

S TALLINNOM sva se poslovila le s težkim srcem.

VEČ SLIK? SEVEDA!


13 responses to “V sredo pa lepo besedo

  • Sandra

    Zelo lepe fotke in prekrasno mesto. Nisem še bla tam, ampak sem očarana.🙂

    • alcessa

      Se mi zdi, da v Talinu hitro ugotoviš, a si multikulti, ali nisi🙂 Že kot pešec vidiš staro obzidje, hiše iz obdobja Hanse, pravoslavne cerkve, zelo moderne bloke, sovjetsko komunistično arhitekturo in in in. Potem pa se usedeš na turistični bus in ti v 90 minutah razkažejo še vse ostalo (palačo z vrtom, staro ribiško naselje, novo umetniško galerijo na hribčku, preštrihan “Tito barok” v predmestju, sovjetski stadion, ki je dobil prestižno nagrado za arhitekturo, stare meščanske hiše, gledališče, ki ga je načrtoval finski arhitekt … Skratka, živa ludnica vsega in jaz sem zaljubljena😀

  • Tina.

    Moj cimer v Teksasu je eno poletje prezivel v Evropi in bil nad Talinom totalno navdusen. Zdaj vidim, zakaj. Res cudovito in super fotografinja si.

    • alcessa

      Ja, Talin resnično navdušuje na vsej črti, česar se zavedajo tudi vsi nadštevilčni turisti🙂

      Hvala za kompliment, ki pa ga moram vsaj za 50% deliti z dragim, saj tokrat objavljam tudi njegove slike (večji objektiv, druga izbira motivov)🙂

  • Tina.

    No, potem pa le tudi njemu povej, da je super fotograf.😉

  • Kristina

    Res neverjetno dobre fotke, mesto me je prevzelo, celo bolj mi je všeč kot Helsinki. Bila sicer še nisem, ampak zgolj po fotkah.

    • alcessa

      Se kar strinjam. Talin je lepši od Hensilkov, čeprav pa tudi finsko glavno mesto ni od muh. Meni je npr. lepše od Osla ali Stockholma.

  • Bimbo

    Po lepih slikah sodeč je “wirklich toll” tale Talin.🙂

  • Kaneli

    Hensilki.😀 Talin je pa res lep – odkar zivim v Hensilkih, sem bila na izletu v Talinu samo enkrat (za dva dni). Pac ne pijem alkohola in nimam avta, da bi hodila po zalogo…😉 Moram it pogledat, kako je sedaj, ko imajo Estonci evro.

    • alcessa

      😆 V Hensilkih v metroju naju je kar tako nagovoril vinjen finski gospod z otrokom in kartonom piva in ko je slišal, da naslednji dan nameravava v Talin, nama je takoj zatrdil, da je tam pivo ceneje in vreme lepše🙂 in sploh.

