Ponedeljkovo receptovanje

Zadnjič me je nekaj preganjalo, da bi se šla vizualno ekstravaganco.

Ja, kar v lastni kuhinji.

Tako sta nastali dve majhni tortici, za vsakega ena:

Še dobro, da sem se tako potrudila za lačne oči, brbončice so zadevo namreč predelale brez vzdihovanja in z zdravo mero skepse.

Testo mi je res uspelo, nadev iz vanilijevega pudinga pa skorajda ni imel okusa, predvidevam, da bi bilo bolje naslednjič vzeti vanilijev puding brez prave bourbonske vanilije in se odpovedati sicer dobronamernemu ščepcu agarja. Ravno tako bi bilo bolje, če bi namesto borovnic in soka iz omiljenega diskonta vzela sveže borovnice/maline/jagode/you name it, jih dekorativno odložila na tortico in skuhala samo malce sladke vode z malce agarja, namesto da sem šla z agarjem kuhat kar cel “proizvod”…

Kakor koli že, zadevo bom ponovila. Kmalu.


4 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Larisa

    Bi bili tako prijazni in mi napisali recept ?😀

    • alcessa

      Lahko, vse skupaj je precej preprosto. Predlagam tikanje, a je prav, res sem srednjih let🙂, ma na blogih se kar nekako tikamo …

      Najprej spečeš tanko plast preprostega biskvita po želji oziroma iz katere koli kuharice🙂. Ta je potreben za zadrževanje tekočine.

      Iz biskvita s temle pripomočkom izrežeš krog, ki ga pustiš v obroču, vse skupaj odložiš v plitvo skodelico ali na krožniček ipd.

      Skuhaš puding v skladu z navodili na vrečki, lahko tudi polovično količino, v vsakem primeru rabiš nekoga, ki bo pozneje pojedel odvečen puding.. V puding daš za noževo konico agarja (alge v prahu, ki jih vegetarijanci uporabljamo namesto želatine), pomešaš, in na biskvit v obroču naliješ želeno količino pudinga in vse skupaj pustiš, da se ohladi.

      Potem v manjšem lončku zavreš pribl. 1,5 dcl vode s pribl .2-3 žlicami sladkorja (temu se menda reče “po občutku) in naseckanim rdečim sadjem (jagode, borovnice, češnje ali višnje): jaz sem v zgornjem primeru uporabila kar borovnice iz kozarca, namesto čiste vode pa sladek sok borovnic, pa nisem bila navdušena. Ko voda s sladkorjem in sadjem zavre, dodaš ene 2 noževi konici agarja, pomešaš, in naliješ na puding in biskvit. Pustiš, da se vse skupaj ohladi.

      Če še kje skrivaš kandirano sadje ali sladkorno kremo za pisanje, zadevo tudi lahko okrasiš, preden odstraniš kovinski obroč in postrežeš.

      Previdno pri doziranju agarja: pretrd žele ni okusen. Raje vzemi preveč kot premalo sladkorja, se mi zdi. No: po občutku.

  • Larisa

    Najlepša hvala😀

    • alcessa

      Jou. Kot piše zgoraj: ta prvič nisem bila najbolj zadovoljna, ker kombinacije niso bile najboljše. Če ti rada kaj dobrega, pridi izdat skrivnost …🙂

