A če sem na Finskem tudi kaj lepega kupila?

Sem.

4 finske šalce (na trajektu):

2 laponski kuksi (na helsinški tržnici):

Ročno izdelano verižico (na helsinški tržnici):

Bronasto broško (na tržnici v Savonlinni, kjer je tisti dan prodajal Jorma Valu):

Oh ja, in torbico z napison TALLINN seveda🙂


14 responses to “A če sem na Finskem tudi kaj lepega kupila?

  • domovoj

    Prva stvar, ki sem jo kupil na Finskem, je bil odpirač za pivo.
    Druga stvar je bil pulover.😐

    • alcessa

      Zakaj si rabil odpirač za pivo? Ti piksne niso bile všeč ali ti je bil odpirač všeč?🙂 In pulover?

      (čisto ta prva stvar pri meni je bil nakup v supermarketu: kruh, sir, 2 piksni piva in mini korenček)

  • domovoj

    Odpirač zato, ker sem si pivo ob finskih cenah lahko privoščil samo iz trgovine (piksne očitno takrat še niso bile popularne ali kaj, ne spominjam se več čisto natančno). Pulover, ker so tudi juliji v Helsinkih nepričakovano mrzli in vetrovni.😕

    • alcessa

      Ja, pivo je RES drago … Tudi tortice in sendviči so preverjeno dragi, tudi za nemške turiste. Dandanašnji prodajajo celo vrsto piksen, za katere dobiš ene 15 do 20 centov, če jih vrneš. Ker je bila pred avtomati za vračanje praviloma dolga vrsta, sem se prazne piksne (tudi od energijskih napitkov itd.) navadila podarjati kar zbiralcem, ki si tako služijo denar.

      Mrzel julij?😀 V trenutku sem porjavela od vročega sonca … Je pa res, da v Skandinavijo vedno vzamem najmanj 2 flis jakni, predvsem zaradi veslanja …

      Sem šla gledat na tvoj blog, ali imaš kakšne fotke s Finske, pa jih nisem našla? (iskala sem pod kategorijo Skandinavija)

  • Kaneli

    A plišastega losa s finsko zastavo pa nobenega? :O Iittala in Arabia šalce so sicer res krasne… jaz že skoraj zbiram tele mumine.😀 Nakit je tudi super, btw.

    • alcessa

      Kaneli, evo, ti boš prva, ki ji bom to priznala … Tako zelo sem vajena, da v Skandinaviji ni pravih losov, da sem na Finskem ČISTO POZABILA NANJE😳 – tudi plišastih nisem hotela. Finsko zastavo je nabavil mož, ki si je bil “prisiljen” na trajektu za Talin kupiti bombažno majico, ker je tisto na sebi v trenutku prepotil… Lepa majica je.

      Na srečo na zgornjem linku Iittalo in Arabio tudi prodajajo, če si bom kdaj zaželela kolekcijo🙂, je pa res, da so na trajektu za ene 25% cenejše in ker naslednje leto … uganeš … srčno želiva na Finsko (sicer iz Stockholma, da bo ceneje), bom mogoče spet dobila priložnost.

      Ja, nakit mi je ZELO pri srcu (pa tudi drag ni bil). Ko sem plačevala zanj, sem prodajalcu/izdelovalcu obojekrat rekla, da so mi njuni izdelki ZELO všeč. Kar žarela sta …

  • Kaneli

    Kaj pa Marimekko? Saj vem, da je drago, ampak njihove torbice so mi všeč – je pa res, da sem si vse Marimekko torbice kupila po znižanih cenah. Blaga pa ne kupujem, ker ne znam šivat…

    • alcessa

      Marimekko mi je zelo padel v oči🙂, na dopustu sem sicer kupovala samo “drobnarije”, ker sem imela samoomejen badžet za šoping, doma pa sem res že razmišljala, da moram Marimekko ohraniti v krogu pozornosti … Tudi v Muzeju dizajna v Helsinkih Marimekko zelo pade v oči, čeprav je največji del namenjen Arabii in Kaju Francku …

  • Kaneli

    Glede na to, da lepo šivaš, lahko naslednjič pogledaš za znižanimi kosi blaga in narediš sama kakšno torbo ali kaj drugega.😉

    • alcessa

      Sem šla pogledat na tvoj blog, ali objavljaš sliko svoje torbe – a jo? Poleg zapisa o LIFF-u?

      (zadnje čase precej visim na tvojem blogu, čeprav sem to počela tudi prej – zdaj je vse drugače, ker nekatere stvari “poznam” – a boš kaj bolj pogosto blogala, ko prideš v Hensilke?😳 Samo vprašam …)

  • Kaneli

    Odkar pišem magisterij na temo bloganja, me je kar minilo pisat (samo berem in pobiram material iz blogov, hehe)… imam pa sicer idejo za en post.😀 Tisto ni moja torba, samo tak najbolj klasičen primer Marimekko torbe. Si pa že dolgo želim zaveso za tuš s temi rožicami, pa mi je zmeraj predraga…😦

    • alcessa

      49 ojrov, sem našla na internetu, to res ni malo, VENDAR: zavesa za tuš je tista plastična zadeva, ki se nam iz kompliciranih fizikalnih razlogov pri tuširanju lima na telo. Mogoče je res bolje, da imaš nekaj cenenega, nad čimer se lahko zaradi limanja jeziš, kolikor hočeš🙂

  • domovoj

    Moje potepanje po Finskem se je zgodilo še pred digitalno dobo.😉

