Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Zufrieden, einem alten Mann seinen Weg beschrieben zu haben, nehme ich meine schwere Einkaufstasche in die andere Hand. Dann weiß ich plötzlich nicht, wie ich auf seine nächste Frage reagieren sollte. Lachen? Beleidigt gucken? Schweigen? Wieso fragt er mich “Seid Ihr Zeuge Jehovas?” Das muss ich schon noch herausfinden, also frage ich einfach: “Warum?”

Er erklärt mir, die Frauen bei den Zeugen Jehovas würden auch lange schwarze Röcke tragen, daher dachte er, ich sei eine von ihnen. Nun, da ich meine Tür immer so schnell zuschlage, wenn sie mir die Bibel erklären wollen, habe ich natürlich keine Ahnung, wie die Zeuginnen Jehovas sich kleiden. Aber doch sicherlich nicht in ein H&M T-Shirt mit großem Ausschnitt und einen (verflixtnochmal) modischen schwarzen Stufenrock von Xanaka, oder?

“Nein, ich bin Atheist,” erkläre ich ihm glücklich und hoffe zugleich, er weiß, was ich meine. “Ach, Ihr seid Atheist,” sagt er und radelt davon.

“Der wollte dich doch nur anmachen,” sagt hinterher mein lachender Mann.

Na dann, viel Erfolg mit dieser Masche! Vielleicht sollte er seine Anmache einer soziologisch-kommunikativen Analyse unterwerfen und sich wenigstens fragen, in welchem Alter Frauen bei der Frage “Seid Ihr Zeuge Jehovas?” noch romantische Gefühle kriegen …


Zadovoljna, ker sem staremu možu opisala njegovo pot, predenem svojo težko nakupovalno torbo v drugo roko. Potem mi nenadoma ni jasno, kako naj se odzovem na njegovo naslednje vprašanje. Smeje? Užaljeno? Molče? Zakaj me sprašuje “Ste Jehovova priča?” To pa res moram izvedeti, zato ga preprosto vprašam: “Zakaj?”

Razloži mi, da ženske pri Jehovovih pričah tudi nosijo dolga črna krila, zato je mislil, da sem ena od njih. No ja, ker po navadi zelo hitro zaprem vrata, kadar mi želijo pripovedovati o Svetem pismu, seveda nimam pojma, kako se Jehovove priče dejansko oblačijo. Predvidevam pa, da ne v majico H&M z velikim izrezom in (krščen Matiček) modno črno krilo od Xanake, ne da?

“Ne, sem ateist,” mu razložim vsa srečna in istočasno upam, da ve, kaj s tem mislim. “Ah, ste ateist,” odvrne in odkolesari.

“Samo žical te je,” mi pozneje pove moj krohotajoči mož.

No, potem pa želim veliko uspeha s to finto! Mogoče pa bi svoje osvajanje lahko podvrgel sociološko-komunikacijski analizi in se vprašal, od katere starosti naprej ženske pri vprašanju “Ste Jehovova priča?” še prevzamejo romantični občutki …


4 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • Spina

    Ha, dobra zgodba – a ne bi bilo bolj zanimivo, če bi ljudje večkrat bleknili, kar jim pade v glavo🙂 (Ne da si blazno želim vedet kaj več o blesarijah, ki si jih ljudje mislijo, ampak hecno pa je.)

    Drugače pa – a mi lahko, prosim, razložiš, kaj je s tem “Ihr seid”? Zakaj ni rekel “Sie sind”, če te je vikal? Parkrat sem že kje naletela na to obliko vikanja (ki je v bistvu taka kot pri nas), ampak sicer s vika z Sie, v čem je štos?

    • alcessa

      Spina, tega tudi jaz ne vem, zvenelo je starinsko i bilo mi je prvi put. “Ihr seid” sicer poznam samo, če naju kdo z možem noče vikati, čeprav tudi v tem primeru nisem prepričana, ali naju tika ali ne.

  • alcessa

    OK, našla sem en blog, kjer zadevo razložijo: Z Ihr se posamezniki vikajo v Švici in tudi kdaj v južni Nemčiji …

  • Spina

    O, hvala ti! Zdaj sem pa prav pomirjena🙂

