Ponedeljkovo receptovanje

Zadevo, ki se ji reče Flammkuchen-Pizza, sem jedla na nedeljski “veselici” v badenskem mestecu:

Flammkuchen je alzaška zadeva (oz. alzaško/badensko/pfalška zadeva) z mesom in čebulo (bljek), ki se speče v posebni peči, v kateri za posebej prijazno smehljajoče naredijo tudi pizzo brez čebule (hvala!):



8 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • Sandra

    Jaz bi potemtakem hudo resno gledala.

    • alcessa

      Druga možnost bi bila, da na njihovo vprašanje “Ganc normal?” enostavno (resno) prikimaš, namesto da sumničavo poizvedeš, kaj to pomeni (namreč goro čebule) …

  • Spina

    Čaki. Z mesom in s čebulo, ti pa nisi hotela čebule. A mesa pa nisi skenslala?

  • Techka

    He he, tudi sama nisem ljubiteljica čebule, prav nasprotno, iz povsod je izbrskam, da je le ne bi pregriznila. Ampak ko sem bila v Pfalzu, mi je bil pa “classic” Flamkuche (Crème fraiche + špeh + čebula) zelo všeč. Tista čebula je itak pečena, da pravzaprav izgubi ves okus. V glavnem nama je bilo to tako zelo všeč, da sva še zmrznjenega domov prinesla in takoj prvi večer še tisto pohrustala.🙂

    • alcessa

      Techka, res je: od vseh česnu in čebuli sorodnih zelenjavic je pečena čebula še najmanj huda in če jo kdaj dobim v dobrem kontekstu, ne jamram. Pa ne zato, ker hitreje požiram svoje principe, kot jih pišem, temveč zato, ker vse kaže, da sem na te zadeve (por, čemaž, česen, čebula in Co.) preobčutljiva (od njih mi RES rata slabo), pa je čebula edina, ki pri praženju skoraj popolnoma izgubi tisto snov, ki mene matra. Vendar je bil problem predvsem v tem, da si na tej prireditvi Flammkuchen naročil in so ti ga takoj začeli delati. Pri tem sem torej videla in zavohala svežo čebulo, kar me je spomnilo na to, kako mi je bilo nazadnje slabo, ko sem jo jedla. Pa tudi na splošno v šotoru ni vladal prijeten vonj – če ne bi bila tako lačna in če ne bi bilo take gužve, bi jim že zdavnaj pobegnila. Zdaj sem vesela, da nisem, pizza je bila namreč izvrstna (rada imam tanko testo)🙂 Konec dober, vse dobro.
      Drugače pa sem na splošno že še mnenja, da je Flammkuchen krasen izum (naredijo ga tudi s šampinjoni in sirom, za vegije, pa z jabolki in calvadosom, pa … :-))

