Izjava za javnost

Sem preneumna, da bi lahko stopila čez prag balkona.

Po novem čez prag poletim, palec na nogi se mi zatakne za rob, copata mi pritiska na ostale prste, z rokami trdo pristanem na ploščicah v kuhinji in skoraj preobrnem dve kišti z brezalkoholnim pivom.

Fu.


11 responses to “Izjava za javnost

  • Techka

    U, a je en mal neroden?!🙂

    • alcessa

      To je že drugič v kratkem času, da sem konkretno padla… Trenutno mi, najbrž od samega adrenalina, po glavi šibajo predstave o tem, kako bom tam pri 68, ko bom lahko šla v penzijo, padla brez pametnega razloga, si polomila vse starčevske kosti in ostali 2 leti življenja preživela na invalidskem vozičku.

      Saj sem omenila adrenalin, ne da?

      Drugače pa: kako neroden moraš biti, da čez prag balkona padeš v stanovanju, kjer si povsem brez padcev bival zadnjih 6 let?😆

  • Techka

    A ti še vedno upaš na penzijo?!😛

    Ja, mogoče si pa tvoja podzavest želi preseliti, pa zdaj skupaj s telesom iščeta vzroke za preselitev? Ali pa bi rada le zamenjala balkonska vrata? Mogoče ploščice po tleh? Kaj pa vem?!?🙂

    Nesreče se dogajajo. Nekaterim bolj pogosto, drugim malo manj. Moji bi ti verjetno rekli: “Pa, dej glej kje hodiš, pa pazi nase!”😉

    • alcessa

      Okej, to je dober argument. Se torej strinjava, da mi moja podzavest sugerira, da penzije itak ne bo, zato naj že zdaj začnem trenirati spektakularne padce v lastnem gospodinjstvu, da se bom takoj po koncu delovne dobe s povsem odprtimi očmi sesula … v prah, za katerega, to je znano, se penzija ne izplačuje?

  • Techka

    Mogoče razmisli še o nezgodnem zavarovanju…😉

  • Tina.

    Alcessa, pocasi bom res zacela verjeti, da je na svetu se ena oseba, ki je tako nerodna kot jaz.😉

  • majcha

    Auč…
    Ampak je en plus pri vsem skupaj: pivo si SKORAJ prevrnila. Go for it😉 No, daj si ga prinest, uboga revca potolčena pa to😉

    • alcessa

      He he … Razmišljam, da bi pofotkala “šljivu”, ki sem si jo pridelala s padcem. Na velikem palcu. A potem praviš, da si pivičku zaslužim? Hvala, hvala…

