Ponedeljkovo receptovanje

OBUPNO ZDRAVI, NESRAMNO POCENI KEKSI, POVRH VSEGA NAREJENI V 25 MINUTAH

Sestavine za orank veliko porcijo (2 pekača)

240 g prečiščenega masla (aka ghee, Butterschmalz) na sobni temperaturi

200 g rjavega sladkorja

2 bio jajci svobodnih kokoši

120 g kokosove moke (ali mletih oreškov po želji)

180 g polnozrnate moke

1 čajna žlička pecilnega

120 g najljubšega mueslija

Priprava:

Stehtaj sestavine. Vključi pečico na 180. V oba pekača daj peki papir.

Penasto zamešaj maslo in sladkor, primešaj jajca, kokos, potem pa (izklopi in odstavi mikser, če ga uporabljaš) z žlico primešaj še moko s pecilnim in muesli. Dobro premešaj sestavine (jaz jih kar z roko parkrat pregnetem, lahko pa tudi z žlico).

Na papir z žlico nadevaj take bolj strme kupčke, ohrani razdaljo kake 3 cm med njimi. Vsak pekač peci 15 minut, predlagam, da zaporedoma. Lahko pa razpoloviš zgornje količine in narediš za 1 pekač keksov🙂

Ah ja, kako to, da so poceni? Sestavine sem kupila v sosednjem diskontu.

Zraven sem postregla domač hladno varjeni zeleni čaj (v 0,75-litrsko steklenico sem dala 5 žličk zelenega čaja z meto, 3 žličke rjavega sladkorja, za 1 palec velik, na koščke narezan kos svežega ingverja in sok 2 limet, čez vse to sem nalila mrzlo vodo in zadevo več kot 5 ur varila v hladilniku, potem pa sem jo precedila v staro flašo od viskija)



14 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

