Torkovo klobukovanje

Predvidevam, da ne veste, kaj pomeni podatek, da je moj obseg glave 62 cm … Predvidevam, da večina od vas ne razmišlja kaj preveč o velikosti, ko nabavljate pokrivala za svoj najpomembnejši del telesa. Naj vam izdam, da premajhen klobuk ali čepica na moji glavi zgledata obupno in da tudi ponudba moških pokrival ni rešitev. Edini klobuk, ki ga imam, sem kupila na spletni strani z izdelki za lovce pod kategorijo “posebne velikosti: 2XL”.

A zakaj rabim klobuk? Za veslanje in dejavnosti na prostem, kot zaščito pred soncem.

Na srečo pa na svetu obstajajo tudi blogerke, ki šivajo za nas, kot na primer Surferka Tina, ki mi je prijazno pomagala pri načrtovanju klobuka.

Svoj prvi klobuk sem sešila v nedeljo, seveda sem načrt malce prilagodila in zašuštrala pomemben del, zato bom klobuk morala uporabiti za shranjevanje zoknov😆 …

Nič hudega: prvič stvari vedno zašuštram, na srečo sem za to uporabila ostanke blaga. Naslednjič se bom  stvari lotila čisto zares – komaj čakam!


13 responses to “Torkovo klobukovanje

