Well.


It is one of those typical German highway restaurants, they have a very  good salad and enough energy drinks for everyone and they sell newspapers, so I buy one. Because I want to find out Things.

“You cannot sit next to me in our car,” he says, “if you’re really taking that thing with you. It is not even supposed to be called a newspaper.”

This gains us full attention of the till lady. I smile at her and promise him to throw away the shit of a newspaper as soon as I find out what I want to know. He grumbles. Definitely not happy.

“I’ve never bought one myself.” the nice lady tells me.

“Well, neither have I,” I explain: “this is my very first time.”

“Take care of it, then. You may want to frame it.” Now I am laughing: “We’ve been on holiday and I want to know what happened in Norway. And then I’m throwing it away. I promise.”

She smiles at me and we leave. A bit later, I keep my promise. His mood gets better.

– – –

It is Wednesday evening, quite late actually, and I am sitting on the floor, typing this. I am also listening to Adele. I still haven’t stopped adoring her. Well.

He hates her voice and her music. When he gets home, I am going to switch her off. Life’s definitely too short for late evening dislikes.


16 responses to “Well.

  • Yemi

    he he, če želiš, ti lahko pošljem kako številko Lady ali Mojih Obrazov, ali karkoli že obstaja tega rumenega tiska po dezintegraciji Dela.
    Samo da boš na Tekočem s tem, kaj se Dogaja v deželi….
    saj veš: Kdo, s Kom, Kaj….

    • alcessa

      😆 A da naj Njegovo potrpežljivost še malce preskušam? Problem je v tem, da “nove” generacije Slavnih Slovencev sploh ne poznam. Okej, Sanjo Grohar in uno ta drugo, tu pa se že neha.

  • jzf

    Life’s definitely too short for late evening dislikes.

    A ne, kako smo ženske uvidevne… (Ali kdaj tudi On ugasne svojo priljubljeno muziko/film/nadaljevanko/tekmo, ki je Ti ne moreš prebaviti?)

    • alcessa

      Ja, seveda.🙂 (na primer simulator letenja ipd.) Del moje uvidevnosti izhaja iz njegove, ker drugače pazim, da se me ne izkorišča. Doma mi ni treba, ker je to samoumevno, zato si upam javno objaviti takšne zapise …

      No, ker nimava televizije in sem jaz edina, ki gleda nogomet, v zvezi s tem ne morem dajati veljavnih izjav🙂

  • Yemi

    uhhh, tale tvoj je pa precej izven kalupa. Jaz že par večerov zaporedoma opažam da je očitno na vseh programih samo fuzbal.Če verjameš…
    Kar se slovenskih starlet tiče pa…plus ca change… plus c’est la meme chause… ali kakorkoli se že to napiše

    • alcessa

      Ja, kar se tega tiče, je pogrnil na Slovenskem Testu Primernosti Zetov … Tudi, kar se formule tiče. Pa smučanja. Torej vseh športov, ki jih pošten Slovenc rad …

      gleda po televiziji.

      In kar se poznavanja Ženskih Cajtngov in Slavnih Oseb tiče, sem seveda tudi sama padla na Nemškem Testu Primernosti Snah.

      Sedaj pa glave vkup tičiva in …

      uživava.😆

  • jzf

    Odlično!🙂

    Pri starletah (v kateri koli državi) pa je isto kot pri politikih – tja se ne spuščamo!😉

  • Yemi

    Hehe, je pisalo dans v cajtengu: koko so si podobni politiki in plenice? Oboje je treba redno menjavati- iz istih razlogov. SO TRUE. Sigh.

  • matilda

    Kdo je Sanja Grohar?
    In kaj je to fuzbal?
    Moja pesa sicer spi na moji postelji in se ne umakne dokler ne zaprem luči. A to šteje v uvidevnost družinskih članov?

    • alcessa

      JAO, ne veš, kaj je fuzbal?😯 Una zadeva, ko se 22 športnih tipov s primerno lepimi nogami in včasih tudi frizurami malce podi naokoli, da ženske lahko občudujemo njihovo … absolutno primernost za … ehm: parjenje?😳 Ah ja, eni tudi piskajo.

      Sanja Grohar je neke vrste fuzbalerka. Tudi.

  • matilda

    Jah, baje da je zadnjih nekaj dni neki čempjonšip, ker punce okol govorijo, ampak dečeci, z mokrimi štrenamii, ki jih štrikec nazaj drži in imajo male zdepaste noge, ne dopadejo.
    Ja sem prav ena prevzetnica. Prav mi je…pol pa doktorja Hausoja gledam, on šepa, pa žali vse povprek, pa krive zobe ima…oh jaz bi mu še očala nataknila:D

  • matilda

    Laaaaars, jaaaaa (tako me je zaneslo, da sem kar tam komentiraka, pa tu, pa še biiiii;)

  • Yemi

    lars zgleda lačen. moja tašča bi ga že poredila…..

