Ponedeljkovo receptovanje

BUČA ZA POGUMNE

Sestavine za preveliko porcijo, ki jo boste morali najmanj dvakrat jesti (drugič kot speštan namaz)

1 preveliko bučo maslenko (ali hokaido)

ravno dovolj mletega črnega popra, da bo buča šarf

ravno dovolj soli, da bo buča dovolj salcig

toliko čilija, kot si upate

več mletega koriandra, kot se vam zdi pametno

suho materino dušico po želji

kurkumo po želji

piment po želji

mleti koromač/janež/kardamom po želji: / = ali

kakšen dcl dobrega olja za peko

Priprava:

Pečico vklopimo na 200 na uro. Bučo (maslenko, lahko tudi hokaido) prepolovimo, odstranimo sredico s semeni in jo olupimo (vem, da ni treba, ampak jaz jo kar slečem). Vzamemo večjo skledo in vanjo po občutku nalijemo omiljeno olje. Občutek = olje mora premazati na 1 cm narezane rezine naše buče.

V olje po občutku natresemo vse začimbe. Občutek = začimbe bodo morale znatno vplivati na okus naše buče. Sama pri odmerjanju začimb nisem picajzlasta. Nasprotno.

Olje z začimbami pomešamo in ga pustimo stati.

Bučo narežemo na 1 cm debele rezine. Ker se bo pri peki fajn zmehčala, je ni treba narezati še na ustom primerne koščke – bolje je, če jo jemo z nožem in vilicami, tako si podaljšamo užitek. In če ste pogumno in pametno odmerjali začimbe, podaljšanja vreden užitek vsekakor bo.

Kose buče damo v posodo z začinjenim oljem in jih pomešamo, tako da je vsak kos vsepovsod premazan. Stresemo v pekač in pečemo 30-40 minut. Postrežemo z vilicami in nožem.

Bom kar iskrena: tako zelo navdušena sem redko kdaj.


4 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • lili

    zveni slastno

  • alcessa

    🙂 Ma jaz sem kar začinski džanki: nič mi ni ljubše, kot preizkušati začimbe na zelenjavi. Ker pa nimam tako izostrenega občutka, po navadi nekje poiščem kakšen recept, pa potem naredim malce po svoje. Tako lahko vedno isto zelenjavo jeva na več načinov…

    • lili

      obožujem bučo in koriander, enkrat sem bučo že spekla, nisem se pa spomnila na vse te začimbe!🙂

      • alcessa

        Po moje je koriander itak najpomembnejši pri vsem tem. Tako se mi zdi. No, pa pri meni soli ne sme manjkati, pa poper dajem vsepovsod zraven🙂

