Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Es tut mir echt leid, dass ich es nicht hinbekommen habe, als begeisterte IT-Benutzerin irgendein besonderes Verhältnis zu angebissenen Äpfeln aufzubauen. Oder zu Steve. Ein iPod ist für mich ein Musikbegleitgerät beim Sport und andere angebissene Produkte habe ich nicht.

Es tut mir aber auch wirklich leid, dass so jemand so früh sterben musste.

Und seine älteste Tochter hat früher mal super Beiträge auf ihrem Blog veröffentlicht. Fand ich.

Res mi je žal, da mi ni uspelo, da bi kot navdušena uporabnica IT-izdelkov vzpostavila kakršen koli poseben odnos do ugriznjenih jabolk. Ali do Pišteka. iPod je zame spremljevalna glasbena naprava za športne urice, drugih nagrizenih izdelkov pa nimam.

Vendar pa mi je tudi resnično žal, da je nekdo kot on moral tako mlad umreti.

Njegova najstarejša hči je svoj čas na svojem blogu objavljala krasne prispevke. Se mi je zdelo.


2 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • M

    Točno o tem sem tudi jaz razmišljala včeraj. Doma imam od jabolk samo tista za dejansko ugriznit, človeka mi je pa vseglih škoda. Z JM sva imela kar mal težko debato o tem, kako mu vsa slava in denar nista mogla pomagati pri tej borbi😦 na žalost. Ma vseh genijev mi je po svoje škoda.

    • alcessa

      Ja no, saj se je vsaj na zunaj s tem nekako sprijaznil, menda. Ja, vizionarjev in genijev je res škoda, svet se potem zdi malček bolj temen, ko odidejo …

