Ponedeljkovo receptovanje

Zadnje čase mi zelo paše jesti pumpernikel, tistega ne preveč kislega. Tako sem ga nujno želela  uporabiti tudi, ko sva kuhala ob keramični obletnici poroke, namreč kot sestavni del šeficinega presenečenja.

Kot sem se že pohvalila zadnjič, sva pripravljala jedi iz preprostih sestavin, ker pa sva amaterja, je bila tudi priprava amaterska.

Svoj prigrizek sem naredila tako, da sem z dvema različnima modelčkoma za kekse izrezala pumpernikel in rdečo papriko. Potem sem zmešala navaden sirni namaz z mletim luštrekom in žličko olivnega olja s tartufi, ki se nama že nekaj časa valja po omari, in s sirom zlepila pumpernikel in papriko.

Ker pa je stvari vendarle treba dekorirati, sem vzela še prazno tubo, v kateri je bila prej zelena sladkorna krema za okraševanje keksov. S tubo sem svoje presenečenje okrasila s tartufovim sirom in kot pikico na sredini dodala mičken črne olive.


8 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • majcha

    Mislim, človek gre mal bloge prebirat za relax, ti pa tkole.
    Morala sem poguglat ne samo kaj je pumpernikel ampak tudi kako dolgo sta poročena.🙂
    No, čestitam za … obletnico (ne povem, kar naj se drugi tudi matrajo).🙂
    Vidim pa, da meni še par let ni treba skrbet za imena – midva sva že v fazi, ko ne šteje več vsako leto😀

  • alcessa

    😆 Majcha, moj blog je strogo namenjen zbraževanju virtualnega prebivalstva in jezenju Bimbota, ki ga ponedeljkove slike, tako pravi, pripravijo do kuharskih ekscesov in cedenja ustnih telesnih tekočin. Ja no, tako pravi.

    Pumpernikel je po domače ptičja hrana, za keramično obletnico pa do včeraj tudi sama nisem slišala, ma me je punca na enem drugem blogu (Sadie Bond) s svojo pripombo o leseni obletnici pripravila do tega, da sem stvar preverila.

    Hkrati javno izjavljam tudi, da tisto o okroglih obletnicah razumem, vendar sva midva preveč požrešna, da bi izpustila dobro priložnost za požrtijo in vzameva čisto vsako😈, tudi če je obletnica poroke.

    • Bimbo

      Alcessa, ne vedno. Ti imaš za moje stare ustne žleze kakšne veliko preveč revolucionarne zamisli .:-)

      Tale peterokraka mi je zadnjič sicer padla v oči zaradi čokoladne barve in precej sladkega videza, a me je ena čudna previdnost odvrnila od podrobne analize. Zdaj vidim, da je šlo takorekoč za božjo roko. Dekorirana pumpernikelprika me ne spravi v ekstazo. Bliže temu bi segel močno čokoladen biskvit na želeju iz jagod ali še bolje malin (magari ribeza) s pistacijino kremo in drobcem domače slivove marmelade. Približno tako sem si predstavljal okuse z zgornje fotografije. Odobraval bi kvečjemu malenkostna odstopanja od tega.🙂

    • Bimbo

      Dodal bi še, da je pumpernikel en res krasen besedni kandidat za sredo. Meni se od nekdaj zdi prav pravljično škratovska beseda.

  • majcha

    Joooj, zdaj šele vidim, kaj se mi je zapisalo… Bivša sodelavka bi zdaj zihr začela Frojda omenjat… Ups…😀
    Da bo uradno: seveda šteje vsako leto, tudi midva proslaviva tako ali drugače. Sva pa v fazi, ko obletnice nimajo svojih imen. Tko. Zdaj je menda prav.🙂

