His -> Hers

“Yeeeesss, please”, that’s what I said when he announced he had some shirts to give away or throw away, for that matter, if I didn’t want them.

I have only managed to refashion one so far, because it already is the right colour. I am going to dye the other ones first, since they are white.

So this is what I’ve created out of a classical black Eterna shirt my hubby didn’t need anymore (threadbare collar):

I have to say I had half expected me to botch up the job and was quite happy when I didn’t and things turned out the way I had intended them to.

I actually quite like my new blouse and the material is great … Let’s see whether I can repeat the good job in the time to come.


20 responses to “His -> Hers

  • M

    U, najs.

    Kaj si pa z rokavi naredila? Od daleč izgleda fajn, samo se ne vidi tolk, da bi dojela sama.

    • alcessa

      Manšeto (ta trdi del) sem upognila navznoter in jo prišila ob robovih odprtine. Ker je še vedno ostala dovolj velika V-odprtina, sem všila trakec iz čipke, ki je na ovratniku.

      Rokavi so mi drugače predolgi, ampak če manšeto prepognem navznoter, rokav nenadoma zgleda bolj balonast in bolj … ženski🙂

  • pf

    Vau! Imam šivalni stroj, najbolje, da se čim prej lotim šivanja!

    Če so na netu kakšni učbeniki šivanja, moram še preveriti…

    • alcessa

      Jaz se teh stvari nisem “uradno” učila, zato tudi večkrat kaj zašuštram, pa potem bolj redko na blogu poročam o tem😆

      Včeraj sem pobarvala še 3 srajce, zdaj pa že trpim, ker me je strah, ali se bodo moji načrti izšli … Kot mulka sem imela pri stari mami na voljo kup starih cunj, ki jih nihče ni nosil in sem jih lahko razparala, razrezala ipd., preden so šle v ogenj. Zdaj tega razkošja nimam več in moram res dobro premisliti, kaj bom naredila, to pa mi dviguje adrenalin😈

  • Nina

    Hihi, jaz sem si poleti kupila šivalni stroj😀 Zaenkrat sem sešila predpasnik in nadvse luštno nakupovalno vrečko (oboje za darilo), zdaj pa me ob ogledovanju tistihle blogov na desni (pa ob temle zapisu, jasno) vse bolj mika kakšen takle eksperiment😀 Sploh se mi zdi, da bi se dalo nekaj ogromnih moških puloverjev preoblikovati v kaj bolj … meni primernega😀

    • alcessa

      Nina, moji Refashion-linki in pa vsi drugi so res neskončen vir navdiha, ogromni moški puloverji pa so naravnost predestinirani za kaj bolj ljubkega! Če boš kaj naredila, pokaži … (meni se to zdi ful izziv in tako kot pri kuharskih receptih sem tudi glede takih projektov neskončno radovedna in nikoli nimam dovolj in vedno komaj čakam poročila drugih …)

  • Bimbo

    Za vsak primer – recimo, da mi žena kdaj pokuka čez ramo na računalnik – bom omaro s srajcami odslej skrbno zaklepal.😉

    • alcessa

      In prav je tako!
      Bo pa tvoje srajce po preteku roka uporabnosti s še večjim veseljem metala stran, saj bo šlo za dragocene, nedostopne primerke.
      Srajc.
      Z zguljenim ovratnikom.

  • Bimbo

    Moja ničesar ne vrže stran. Jaz nosim samo srajce samo iz orto naravnih vlaken, ker plastike čisto blizu kože (skoraj) ne prenesem. Podobno velja za razne čistilne krpe. Torej so moje odslužene cunje idealne za uporabo v čistilno-brisalne namene. In ker imam ovratnik najraje malo preširok in kolikor se da tudi odpet, se ne obrablja tako močno kot pri vzrono oblečenih kravatarjih.🙂

    • alcessa

      🙂 Bombažne zadeve (moj mož pod srajcami nosi bombažne majice, tudi če so srajce iz bombaža) tudi sama uporabljam za čiščenje, pred kratkim se jim je pridružil kup starih (ZELO starih) brisač, ki sva jih zamenjala za nove, mehke in voljne. Ki po kopalnici puščajo vlakna in me delajo besno (stanje, ki ga sicer ne obvladam, sploh), zato se bodo v doglednem času pridružile starim brisačam, če ne bodo nehale smetiti.

      A veš, moški nosite (dobite?) veliko bolj zdrava in kakovostna oblačila, vsaj pri nama je tako (jaz sicer tudi težko prenašam plastiko, vendar se iz vizualnih razlogov včasih le odločim zanjo).

      Zato sem tudi bolj pohlepna, kadar jih moj ne rabi več, da bi jih predelala, ker je material po navadi še vedno božanski…

      • Bimbo

        Ti nisi prebrala šeste knjige štoparskega vodnika…? Tam je naposled lepo razložen pomen brisač. Piše, da so med seboj strašno tesno povezane, bolj kot mafija ali verske sekte. Če samo naklepaš kaj nečastnega storiti eni brisači, se ti bodo druge vsaj maščevale, če grozodejstva ne bodo mogle omiliti ali celo preprečiti.
        Če tega ne verjameš, pa naslednje brisače kupi bolj preudarno.😆

        Ne vem, kaj na sploh izbira moja podvrsta homo sapiensa, ampak zame je prvo merilo – ko cunja pronicne skozi prvi estetski filter in sproži kupi-me receptorje – lasten otip in deklaracija tkanine. Lahko gre za najlepšo cunjo na svetu, a če je plastique/man-made/ipd., je takoj izločena iz kandidatskega postopka. Tako da… pa saj so nas učili, da v nasprotju s planskim socializmom tržni kapitalizem prinaša ponudbo izdelkov po željah in okusu kupcev. Torej pojdi in zahtevaj…😈

        • alcessa

          Ne ti meni o preudarnem nakupovanju brisač!🙂 Pa ja nisi pomislil, da jih grem fizično kupit?

          (ma ne: Naročila sva jih pri ponudniku, ki nama je pred tem dobavil mehke, lepe in nesmeteče brisače. Potem pa so kar naenkrat začeli prodajati sranje. In preden tudi pomisliš na to: smetenje brisač ni odvisno ne od ponudnika ne od cene. Iz same jeze sem namreč pri haundemu naročila ZELO poceni brisače, pa čisto nič ne smetijo.)

          Ker fizično ne hodim več nakupovat in samo še naročam, se mi je v omari nabralo marsikaj in če je neka zadeva preveč plastična, pod njo oblečem bombažno majico… No, trenutno preveč plastičnih zadev niti nimam, razen kakšno bluzo/majico za lepše barvne učinke.
          Problem ni v tem, da ne bi obstajala ponudba kakovostnih ženskih oblačil. Problem je v tem, da se moška kakovostna, klasična oblačila začnejo že pri ceni, katero bi jaz že še plačala, pri ženskih oblačilih pa se v istem cenovnem razredu pogosto najde… načičkana krama, slabša kakovost, plastika … Vse ima neke rožice ali roza črte ali ne vem, kaj, ko da smo vse ženske nesposobne kupiti nekaj enobarvnega preprostega in zadeva absolutno mora biti načičkana.😦
          Stvari, ki se meni zdijo kakovostne in dovolj klasične (tudi navadne bombažne majice), so pogosto dražje od enake moške ponudbe, včasih so prav nesramno drage. Kot doma zaposlena freelancerka pač ne bom v omaro natrpala kup dragih oblačil, če pa jih redko oblečem, in trpela, ker imam zalogo dragocenosti (pa tudi dnarja ni za tovrstno ekstravaganco. Odkar imam Kindle, ga je še manj).
          Včeraj sem pripravljala še 3 moževe srajce, da jih bom spremenila, in se ne morem načuditi, iz kako fajn materiala so😦

  • Techka

    Lepo si tole ustvarila!🙂

  • Techka

    Hmmmm….?!?

    Tega še ne bom trdila, ker bi pred tako trditvijo morala dejansko pojesti kak keks z mueslijem.🙂

  • Bimbo

    Torej smo moški le nekaj dobili v zameno za odvzeto rebro ali dva? Ali gre preprosto za to, da bi dedci raje hodili naokrog nagi ali v vrečah kot v precenjenih pisanih poliester-tilen-stirol-vinilskih cunjah. Še bolje, morda bi bolj korpulentni in odločni v prodajalnah kar popenili in kaj razbili, pa smo na njihov račun vsi deležni malo boljših niti in malo nižjih cen. Saj razlike so menda tudi pri kozmetiki in še čem…😉

    • alcessa

      Ja no, saj ne, da vam ne privoščim. Meni ravno tako paše gledati moža, ko si oblači vse tiste lepe zadeve, in božati njegove puloverje, ki so mi velikokrat bolj všeč. Včasih si nadanem tudi kakšen suknjič, pa moram potem vedno poslušati, da to ne gre, da bi ženska nosila moški skunjič (no, pravzaprav gre: kot študentka sem si kupila enega, temno rdečega, in ga nosila, kadar se mi je zalušatalo, potem pa sem ga dala trgovini z rabljenimi oblačili. Bil je božanski)

  • His -> Hers, 4 Times Over « moosings

    […] having changed my hubby’s shirt into a blouse last time, I decided it could use some more changes to look better, so I made a different […]

