Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

Ha-haaaaaa!!! Endlich! Endlich, endlich, endlich.

Nachdem wir schon das Gefühl bekamen, unsere Region würde populärwissenschaftlich verdorren, gibt es sie endlich wieder.

DIE LANGE NACHT DER MATHEMATIK! Mathematik von 16 bis 24 ur! Spannend, immer auch zu schwer, interessant, lustig, aufregend … Ich kann es kaum erwarten!

Ha-haaaaaa!!! Končno! Končno, končno, končno.

Potem ko sva že dobila občutek, da se najina regija poljudnoznanstveno suši, se je končno spet pojavila.

DOLGA NOČ MATEMATIKE! Matematika od 16 do 24 ure! Napeta, vedno tudi pretežka, zabavna, vznemirljiva … Komaj čakam!


9 responses to “Kleingeschwätzeltes am Freitag / Petkove čvečkarije

  • Spina

    Saj te imamo vseeno radi, ne skrbi😉

    Matematika? In da bi šla še pozno spat potem? :-))

    • alcessa

      Joooj, nimaš pojma, kaj zamujaš! Ker gre za poljudnoznanstveno zadevo, namenjeno širši publiki, je možno razumeti vsaj nekaj stvari. Sama sem vedno vsa napeta in poskušam razumeti čim več, če pa se pojavijo izrazi, za katere še nikoli nisem slišala, si jih pridno zabeležim in doma preverim na spletu.

      Okrog polnoči potem po navadi pride kakšen profesor književnosti s kozarcem rdečega vina, ki bere odlomke znanih pisateljev, ko govorijo o matematiki …

      S to prireditvijo sem malce obsedena🙂

      Mogoče tudi zato, ker je ena od mojih najljubših nočnih mor ta, da moram narediti še izpit iz matematike, preden mi bodo dali diplomo😀 In potem v sanjah poskušam razumeti in se naučiti čim več … V srednji šoli sem se najbolj strastno učila ravno matematiko – to so bile vedno take posebne situacije🙂 Ves moj trud je zadostoval samo za štirico (in to na družboslovni), vendar teh dni nikoli nisem pozabila🙂
      Vse skupaj seveda NE pomeni, da imam pojma o matematiki – ravno nasprotno!

  • Spina

    Saj razumem tvoje navdušenje, malo te hecam. Podobno sama doživljam naravoslovje na splošno. Celo življenje so mi dopovedovali, da pač nisem naravoslovka, zdaj bi pa najraje nekoga po glavi! (In tudi učitelj telovadbe v OŠ se je kar naprej delal norca iz mene, pa me zdaj poglej.) Samo do matematike pa res še nisem prišla. Čist preveč hardcore zame. Še nisem tako … advanced🙂

    • alcessa

      Vem, da me hecaš, mene vsi hecajo. Ermmm, najbrž zato, ker mi je to všeč?🙂

      Katero je tvoje najljubše naravoslovje/so tvoje najljubše naravoslovne vede?

      (v slabih starih časih so ljudje še bolj posploševali kot zdaj – najbrž zato, ker smo živeli v sistemu “kdor ni z nami, je proti nam”/”kdor ni X, je Y” Tako so si svet umetno delali preprostejši. Sama sem brez težav osvajala jezike, zato se mi je hitro nalepila ustrezna nalepka, vendar sem največ strasti (poleg nemščine) v srednji šoli posvetila matematiki in kemiji, kar je šlo mimo neopaženo. Svojo željo po ekzaktnosti sem tako potešila šele med 3-letnim študijem jezikoslovja, ki zna biti precej … stroga zadeva)

      • Spina

        Biologija! Vse od A do Ž! To sem oboževala že na gimnaziji in sem, čeprav ožigosana za družboslovko, skenslala geografijo in raje hodila na biologijo (to so sicer naredili le tisti, ki so hoteli potem na medicino, kar pri meni, em, ni bila opcija😉

  • Jana

    Jaz bi tudi nekaj takega! Matematiko sem (v nasprotju z bolj ali manj vsemi drugimi naravoslovnimi predmeti) vedno oboževala, uživala v reševanju kakšnih trdih orehov, kjer si z metodičnostjo in natančnostjo prišel do pravega rezultata (včasih tudi malo po svoje in ne kot je želel profesor, seveda). Zdaj mi včasih kar malo manjka ta natančnost, predvidljivost, binarnost (je prav/ni prav – in nič srednje poti in ocenjevanja po občutku, všečnosti)… Ahhh.
    Sicer pa, kaj vse rečejo/mislijo učitelji (pa res nimajo pojma!)? ..

  • Techka

    Meni je pa fizika ležala. Čeprav si kaj takega nikoli ne bi priznala. In na koncu sem celo maturo iz fizike delala. Jao jao…🙂
    Na faxu pa itak, kar je dišalo po računih, je bilo 100x bolj zanimivo, kot pa kakšna gola piflarija.

    In zdaj? V matematiko in fiziko se ne spuščam več. Včasih skušam še komu kaj razložiti, sicer pa učenje/branje tega ni več v prvem planu – ali drugem, ali tretjem,…😉

    Jeziki pa – angleščina je prišla sproti, z nemščino se sedaj nekaj mučim, pa upam, da spet ne obupam tako kot sem v srednji šoli.😉 Upanje umre zadnje, a ne?!

    Tako da, bi tudi jaz pozdravila kakšno tako dolgo noč matematike, nad kakršno se je navdušila alcessa. UŽIVAJ!

    • alcessa

      FIZIKA! Kul! (tudi meni je bila všeč, vendar sem bila tam najmanj uspešna – me pa poljudnoznanstvene teme iz fizike še danes zelo zanimajo in tudi o njih obstaja dovolj knjig na preprostem nivoju)

