Ponedeljkovo receptovanje

Včasih za kosilo namenoma naredim OGROMNO količino zelenjave, tako da je nekaj ostane in jo popoldne samo še pogrejem, ali pa niti tega ne, ter po želji dodam koščke nečesa, kar se mi ravnokar lušta.

Tej strategiji pravim “izogibanje kruhu s sirom” in je potrebna zato, ker bi drugače za večerjo vedno jedla kruh s sirom. Ker namreč ne kupujeva gotovih jedi in ker me sladkarije ne nasitijo, zvečer moram pojesti kaj resnega, kar moram pripraviti sama. In ker nimam časa kuhati, je to po navadi kruh s sirom, zadnje čase pa tudi z vegetarijansko pašteto. Moj želodec oboje obožuje, vendar samo, če mu tega ni treba jesti vsak dan: vsake toliko mi zateži, da sira/paštete ne more več videti in da naj končno povečerjam nekaj drugega. Zato sem se navadila za kosilo skuhati preveč in česar ne pojem, gre direktno nazaj v lonec. Na primer slastno dušeno zelje:

 


9 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • matilda

    ohh, kruh s sirom…poznam ta gurmanski večerni recept;) Jaz sem ga malce prilagodila: par koščkov parmigana s pikatnim olivnim oljem.

  • matilda

    Hmjaaa, dodaj še kozrček rujnega in v petih letih se ti size “raaaaahlo” poveča.

    Dieta : Čisto nič po šesti uri….kaj pa naj pol počnem, če se zvečer družim, gledam film, ljubujem, grem na koncert….pa saj ne hodim spat s kokoškami:((((
    Ob šetih sem šele DOMA!!!!!!

    • alcessa

      Ah, od tega??😯😆 Meni se tudi brez olivnega olja, btw. Kar tako. Po šesti uri pa res ni ne jem. Do dvanajstih. Potem pa kosilo😀

      • Spina

        Uau, to je pa hud intermittent fasting! Če prav razumem, imaš šesturni okvir, ko ješ, potem pa 18 ur nič? Pol paleo jedcev in crossfitarjev bi ti bilo fovš, ker zmoreš🙂

        • alcessa

          Erm, fasting? Praviloma do 12 ure res ne jem, spijem pa kavo z mlekom, torej nekaj vseeno. Vendar redko kdaj zvečer ob 18h zadnjič jem (po navadi med 18 in 19 uro), tista meja, ko se zgrozim nad sabo, je tam nekje ob 20ih.

          Zgoraj sem se mislila pohecati: ne samo, da pred 6 uro nič ne jem, takrat celo … še spim (zjutraj namreč)

          Večinoma res nisem kaj preveč lačna, najbrž zaradi sedečega dela.Vendar nič na moji prehrani ali telesu ni zavidanja vrednega, razen, da imam raje krompirjevo juho kot čokoladno torto.

  • matilda

    po šestih absolutni nič ne jem …do 22ih, to je tista magična ura: gremo na drink( ob 8 po službi) in pol mora človek kaj popiknit, ker je dodoma še dolga….ali pa, od šestih že nisem nič pojedla, ura je 22 in še ne spim, ahhh, košček pršuta , ha?!?!…uh, kakšen brezvezen film (končan ob 10,20), pwjmo ai popravit okus….

  • alcessa

    Ja no, tudi z vsakodnevnim postom in brez nočnega hranjenja mi uspe doseči dovolj prostornine za konfekcijsko št. 44 (hlače) oziroma 46 (bluze). Temu se najbrž reče dober izkoristek.😀

