Novo: Losulja skurila računalnik

Letele so iskre!
Smrdelo je!
Računalnik prekinil sodelovanje!

Erm, če mi je kdo poslal mejl na zasebni naslov, bo moral na odgovor še malce počakati, trenutno namreč še nimam dostopa do pošte …


13 responses to “Novo: Losulja skurila računalnik

  • PF

    Uf, pred tremi leti se je to primerilo tudi meni. Tisti računalnik še vedno čaka na hodniku, da na disk pogleda kakšen strokovnjak in reši fotografije, ki jih nimam nikjer drugje. :S

    Upam, da si delala backup in ne bo hujšega…

    • alcessa

      🙂 Sva rekla, da bova čez vikend pogledala, ali je “samo” napajalnik, ker imava še enega odvečnega doma, drugače pa bi ga dala v popravilo, če to ne bo predrago. Ta računalnik je namreč tudi najin televizor, za gledanje dvd-jev.

      Backup imam na zunanjem disku, vendar je že dolgo tega, kar sem ga posodobila. Mogoče pa se bo podatke s trdega diska še dalo rešiti …

      Najhuje od vsega je, da se je orank iskrilo in da računalnik stoji na preprogi, zato me je bilo kar strah. Sploh ta starejša stanovanja (najino je iz 70ih) prenašajo bolj malo priključenih zadev in nenehno nekje izpadajo varovalke in ne vem, kaj vse še ne. Ampak iskre…? Jaix.🙂

  • Tina.

    O, joj. Sozalje. Upam, da uspe popravilo in resevanje podatkov.

  • Nina

    Losulja živi nadvse nevarno!😀
    Ampak po moje je samo računalnik želel opozoriti, da mu posvečaš premalo pozornosti😉 In je pač pobliskal🙂

    (Držim pesti, da reševanje uspe …)

    • alcessa

      Jaaa😀 Tisti dan je vso pozornost posvetila loščenju parketa in ko je vtič PC-ja vtaknila v vtičnico, je užaljeno zabliskalo … Hvala.

  • M

    Uf, moje sožalje. Ob našem poletnem mrku najstarejše škatle so tekle solze (moje)

    • alcessa

      Pri meni še niso, ker zasebno le malo časa preživim za računalnikom (čekiram mejl in pišem blog), saj mi poklicno povsem zadošča. Tako nimam kakšnih strašnih arhivov ipd., za katerimi bi jokala, sem pa močno prizadeta, kadar se kaj zgodi službenemu PC-ju (kjer pa arhiviram čisto vsak dan, vseeno).

      Vam so šle slike z dopusta, ne da?

  • Bimbo

    Moje sožalje in iskrene želje za naglo okrevanje brez hudih finančnih (kaj šele podatkovnih) posledic.

  • matilda

    Važno, da ste živi in zdravi in , da je tepih preživel. Uni majstori pa itak izbezaji+o iz škatel vse kar je noter, tudi, ko so že mrtve.

