A New Year’s Resolution (right now, as it were).

His first reaction is that of generosity: “Well, should you change your mind I promise I won’t tease you.”

“Well, thank you! That’s really nice.” While he does sound all nice and sincerely understanding I still decide silently I do not intend to drift into the situation he’s just automatically thought of. Not me. Nope.

“So what are you going to do with all the money?”

“Well, for one thing, it’s just clothes I won’t be buying anymore. Oh, and accessories and jewellery. There’s a whole universe of other things I may shop for between December 2011 and December 2012 instead. So don’t worry about it. On the other hand, I’ll hit 40 next year. I thought I might invite you for a birthday trip on that occasion. How does that sound?”

“Good. So that’s why you are going to stop shopping from December 1 to December 1, to celebrate your birthday with new clothes? O boy, if you see that one through, you’re going to buy loads of things next December.”

“Don’t forget both my wardrobes are bursting and I need to wear out quite a lot of things before I get some space for the new ones. I hate overcrowded wardrobes.”

“Yeah, I don’t like them either. Well, let’s wait and see how far these self-inflicted austerity measures will bring you.”

“I have never had so many clothes and I used to be happy with much less, as a student. So I guess I should just do it.”

“So what will you do if you see something you REALLY want? You have always wanted?”

“Well, in that case I will have to ask you to give it to me as a present.”😈😆

“I knew there was a catch in that!!!!”😆


9 responses to “A New Year’s Resolution (right now, as it were).

  • nika

    Uau, odločno, ambiciozno (in obenem iznajdljivo).
    Jaz sem se enkrat poskusila izviti iz primeža potrošnega materializma za čas enega tedna, odrekala sem se čisto vsemu (roko na srce, pri nas je nabasana tudi “shramba”, kozmetične in sanitarne pripomočke pa imamo na zalogi za primer izrednih razmer…).
    A sem že rekla, da sem POSKUSILA?
    V glavnem… prepričana sem, da bo tebi uspelo.
    LP, N.

    • alcessa

      🙂 Kakšne strašne izbire niti nimam … Neobrabljenih stvari namreč ne mečem vstran in ravno teh imam veliko, ker doma nosim posebna “oblačila za doma” in ker doma tudi delam, “oblačila za ven” zelo redko potrebujem (ene dva- do trikrat na teden), zato se ne obrabijo, pa če skačem v luft.
      In ker po navadi kupujem basicse, tudi ne morem reči, da zadeve niso več moderne in jih ne bom nosila, tudi rediti sem se nehala, tako da večjih številk ne rabim … Hočem reči, da najini situaciji mogoče niti nista primerljivi in da pri meni ne gre toliko za nematerialistični koncept kot za nujo. No, pa stvari bi se rada veselila, ki jih že imam. Nekatere sem že zdavnaj pozabila …

      Hvala za podporo!🙂

  • nika

    No, vsekakor uživaj v novih-starih (… norih?) oblačilkah.

  • alcessa

    😆 Nora oblačila …

  • Techka

    Ampak tist catch na koncu je briljanten…

    Držim pesti, da bi ti kar-se-le-da-najbolje uspel tale podvig.🙂

    BTW, a ti doma delaš? Fensi!!! Kaj pa delaš? (da vidim, če bi si tudi sama lahko kaj takega umislila).😛

    • alcessa

      Hvala🙂

      Ja, jaz delam kar doma, sem namreč prevajalka. Preden se lotiš te vrste dela, Simona vprašaj, ali bi ga kaj motilo, da v bistvu nenehno delaš …🙂

  • Techka

    Uf, ja, sej to pa ne vem če bi mi sploh šlo…🙂 Pa mogoče bi že mene motilo, da nenehno delam.😛

    Simon bi bil pa verjetno takoj za, če bi le imel kuhano vsak dan, ter bi lahko z njim vsak vikend šla na lepše (beri v naravo – hribi, jame, turno smučanje pozimi,…), kar si je pa včasih pri takem delu kar težko privoščiti, a ne?!

    • alcessa

      Nama znese, ker jaz ravno nimam preveč za početi v prostem času (čez teden), tudi mož precej dela in pozno pride domov, med drugim tudi zato, ker bolj pozno vstajava in ker sem ga prepričala, da vsak dan pride domov na kosilo (ni predaleč, pa kantine nimajo, pa jaz bi drugače živela samo od solate, juhe in sendvičev :-)). Čez vikend … ob sobotah po navadi počistiva stanovanje, velikokrat jaz malo delam, tudi v nedeljo, tudi on kdaj kaj dela, gleda filme, posluša audio knjige itd., v večini primerov pa tudi kam greva, ker vsake toliko delo tudi odklonim, da imava čas zase (ker se čez teden malo vidiva).

      Pa enkrat na leto greva na daljši poletni dopust in takrat moram strankam razlagati, da ne bom s sabo vzela šleptopa, hendija in tudi ne bom imela internetne povezave, ker grem v divjino🙂

  • Techka

    O ja, tole o dopustu mi je pa znana zgodba. In kako ljudje težko dojamejo, da na dopustu izklopiš vse elektronske naprave oz. jih raje sploh ne jemlješ s sabo.

    Dobro vidva tole furata… Me zanima, kako bova midva. Ampak zdaj bova res kmalu to tudi izkusila.🙂 Še kak mesec… pa se seliva. Upam, da bom smrekico že v najinem stanovanju okraševala.😉

