V sredo pa grdo besedo

Since there seem to be less and less people blogging regularly, I feel like

DEBLOGGING

myself … Predvidevam, da večina folka pridno dopolnjuje svoje profile v Knjigi obrazov za vse tajne službe sveta in izraža svoje trenutno razpoloženje v obliki kratkih čivkov za nirvano … 

Meni se počasi kvari še zadnji PC, cele večere gledam BSG in zjutraj le težko vstajam. Zunaj je megla in mraz, trajekt čez Ren je nehal voziti in do dopusta na Finskem me loči še … 8 mesecev.

Če se vam ne da blogati, zakaj bi se meni?


38 responses to “V sredo pa grdo besedo

  • PF

    TO JE SAMO ZAČASEN OBČUTEK, KAJNE??
    (Ne opravičujem se za velike črke, mišljene so zelo resno.)

    • alcessa

      A potem tudi tebe skrbi, da blogi počasi izumirajo? Zadnje čase sem jih kar nekaj iz seznama aktivnih (z RSS-jem) dala malce nižje, v upanju, da še niso nehali, in polinkala nove, pa spet pazim in gledam, ali sploh še blogajo. Jao.

      Sama še ne mislim nehati, ne, samo zgražam se javno. Bloganje predstavlja … bistveni del mojega prostega časa🙂

      Btw, zakurjeni PC sva dala popraviti: zgorel je napajalnik, stric ga je zamenjal in plačala sva 59 ojrov, kar se mi je zdela krasna cena, glede na to, da rabim privat računalnik (ne vem, ali si razmišljala, da bi svojega dala popraviti, ma če si: menjava napajalnika ni pregrešno draga zadeva)

  • Spina

    To je pa grobo posploševanje. JAZ blogam kot norc (in se čudim obisku – očitno ljudi res zanima, kaj jem😉 Pa saj nekateri si potem premislijo pa spet začnejo … Odkrito povedano, sama se že ves čas sprašujem, zakaj sploh to počnem. In še vedno ne vem točno. Pa kaj pol.

    FB je dolgočasen. Pika.

    Kaj je BSG?

    • alcessa

      Ja, ti si svetla izjema🙂

      BSG = Battlestar Galactica. Gledava že drugič. 4 sezone. Komaj čakam, da pozabim, kaj sem videla, da lahko začneva znova …

  • M

    Mah dej no … ja, seveda eni ne pišejo več, pa to se je itak vedno dogajalo. Vsaka stvar ima nekje svoj smisel. Ko avtorji izgubijo tisto, kar jih je gnalo, seveda odnehajo. Point je v smislu.
    Poznam jih kar nekaj, ki so odnehali, ker jih menda nihče ne bere, pa ni res, le malo kdo jih komentira. Komentarji so seveda dobrodošli, ampak sama menim, da se tukaj hudo pozna relacija dam-dobim. Če v virtualnem svetu ne sodeluješ, te pač tam ni več ☺ res pa je tudi, da so vsi preveč na čivkačih in F-knjigi … očitno sem ena hudo redkih, ki tam res ne obstajam ☺
    Gospa losova, da ne bi prosim razmišljali o čem takem … prou? O deblogganju govorim, seveda.
    Ja, dopust bi pa tud pasal. Meni se od včeraj smehlja čist nenapovedan, nepričakovan in hkrati odpuljen vikend. Če bo res tako, bo seveda objava na blogu ☺

    • alcessa

      Gospa Brlogarjeva, spomnila ste me na možnost, da sem mogoče vseeno že malce stara, pa se ne znam sprijazniti s tem, da se vsebina moje blogrole korenito spreminja … Ker je načelo za ostati na njej relativno redno objavljanje novih zapisov. Poudarjam “relativno”. In potem se navadim brati vedno iste ljudi, potem pa čedalje bolj redko blogajo in zgleda, da me to moti.

      Res se staram.

  • majcha

    Draga Losulja, jaz sem isti letnik in mi na pamet ne pade, da bi se zmerjala s kakšnim “stara”… Dount ivn tink abaut it! Ti kar M poslušaj, je pametna punca🙂
    Tole bloganje je pa hecna reč, ja… Tudi sama opažam, da se drugje dogaja “več” (vsaj na FB, čivkam ne, tako da ne vem), je pa res, da je kvaliteta blogov ali drugih zapisov nekaj popolnoma neprimerljivega.
    Tako da, lepo prosim, tale beseda bo pristala v arhivu, naslednjo sredo pa spet lepo besedo, prosim. In naslednjo, in naslednjo…🙂

  • alcessa

    Ja no, dragi Dami v krasnih letih, pa saj biti starejši ni vedno slaba stvar …Jaz sem na primer šele zdaj začela ceniti, da se nekatere stvari ne spreminjajo in mi dajejo občutek … varnosti, nestresnosti, nisem pa še v fazi, da bi svet napadla, kadar koli se toliko spremeni, da se mu moram prilagoditi. Samo cenim. To je lep občutek in pri meni dokazano povezan s staranjem. Po drugi strani pa absolutno nujno rabim spremembe, dogodke ipd., kar pomeni, da se istočasno tudi ne staram … Tako kot vidve.

    Ne-BTW: dokler bosta blogali vidve, bom tudi jaz. V družbi vrstnic se namreč krasno počutim, čisto res.

  • Kitty

    Meni na kraj pameti ne pade, da bi se deblogirala. O oni f-knjigi sem pa razmišljala kakšen teden nazaj, počakala 2 dni in poglej ti – spet me je minilo, kok je to fajn. Meni se zdi samo to, da sčasoma ostajajo tisti blogi, ki so nastali zato, ker se zdi lastnikom to fajn, ne pa zato, ker je glih ta hip moderno in je treba bit tam, kjer so vsi. Tisti, ki so bloge odprli samo zato, so šli pa v knjigo.

  • Techka

    Uuuu, kok si s temle zapisom slabo vest vcepila…
    Auč!

    Jst časa za svojega nimam, ampak se pa potrudim, da vsaj na najzanimivejše klikam kar se le da redno.🙂

    Se bom pa poboljšala. Obljubim.
    Ko se bova preselila in se bodo stvari zopet nekoliko umirile, bodo spet zapisi na mojem blogu.🙂

  • Techka

    Hmmm….lahko prosim za razumevanje?!

  • Techka

    Ah, za danes je fertik s kakršnimikoli stvarmi.

    No, še malo ukvarjanja s športom (beri surfanja po netu), potem bo pa treba spat.🙂

  • alcessa

    Jaz tudi ravno odhajam … Prej sem pekla kekse, za jutri pa se mi je biokmet napovedal ob …6.45. Ne morem verjeti, da sem rekla v redu … Lahko noč🙂

  • Bimbo

    Bimbo (zgrožen prebere tisto zgoraj, se močno namršči in si počasi tiho momlja v brado):
    “Tole jemljem kot že drugo kakor obrobno a zelo resno kritiko mojega nepočetja v zadnjem času. Bo treba ukrepat, da mi losulja ne zapre tega kukala?”
    (nenadoma se mu obraz razvedri)
    “Po drugi strani losulji lahko nedvoumno namignem, da če bo losovišče zaprla, se bom moral hodit pomirjat in navdihovat v kakšno cerkev, to bi bilo pa menda precej navzkriž z losuljinimi načeli. Velja poskusiti, saj je lažje vsake toliko prilepiti kakšen komentar kot pa pisati predolge sestavke o svojih kurantnih jezljivostih.”
    (nato klikne na Post Comment)😈

    • alcessa

      A, črna ovca med blogerji je prišla na obisk. Lepo, lepo. Boš keks?

      Res je, si živ dokaz, da ni vsak Bimbo res bimbo: dokler boš pri meni komentiral, ti RSS-linka najbrž res ne bom ukinila in povezavo na tvoj blog premestila navzdol, v kotiček za zaprašene. No, razen če so spemerji, odkar sem zadnjič šla preverit tvoj blog, zdaj že presedlali na majhne modre tabletke za večje fantke, podaljšanje zadev pri premajhnih in kar jih je še spemerskih navzgravžnosti, ki jih redno dobivam na svoj službeni mejl.

      A nimajo ljudje v tvojem starostnem oklepaju pravzaprav veliko tega za povedat?🙂

      No, pa nič. Če boš šel v cerkev, pomoli za Sandro, ki je kriva za ta zapis🙂

      • Bimbo

        Smetarji so res huda zalega in nadloga. Občasno grem opravit deratizacijo. Nisem pa vedel, da posredno smetijo tudi mojim rednim odjemalcem. Oprosti(te)!

        Za povedat? Da. Za zapisat? Hm… za to je treba več časa in… truda.😦

        Res, kar Sandra naj bo okrivljena.😈

        • alcessa

          Saj vem, Bimbo – če za trenutek odložim delo in se zresnim: meni veliko pomeni, da prideš svoje iskrice trosit pod moje zapise. Saj sem ti rekla, da zelo uživam v tem. Posledično te ne krivim, da ne blogaš.

          V bistvu me vse skupaj moti bolj na splošno: navadim se brati določene ljudi z določenimi tematikami in slogi, potem pa jih je čedalje manj oz. čedalje manj je dobrih zapisov. Itak, da nimam veliko časa, tudi za komentiranje ne, vseeno me skrbi. Ne bi rada, da bloganje izgine🙂

          • Bimbo

            Prvič, v vednost: Sandra je očitno živa, miga in bere knjige. (dobrabranja updates press)

            Drugič, predvčerajšnjim sem pozabil vzeti keks. Hvala.🙂

  • matilda

    8 mesecev za pravo ženo (nimam pojma kako je s tvojim hormoni, ampak zame) je to jutri ali pa včeraj ali pa never, vse vas bom z motorko…upsss, evo 8 mesecev je mimo. Po empiričnih ekseperimentih zadnjega leta je to zadnje. Vsekakor mi cilj osvetljuje bleščeča luč in vse vmes je justin blur-

    • alcessa

      S ta zadnjim stavkom se ZELO identificiram🙂 Ampak če bom vedno javno priznala, kako trezno v resnici razmišljam, se ne bom mogla pritoževati. Moj pa ima fetiš na moje razburjanje🙂

  • matilda

    fetiše je potrebon vzdrževat,,,srž pohote in razvrata:D

  • Nina

    Ker vidim, da sem se znašla na napačnem seznamu (nisem namreč še objavila “kaj-pa-če-bi-mrbit-nehala-blogat-ne-ne-bom” (potem pa neha) zapisa, te sploh ne mislim opozarjat, da sem pred raletivno malo časa objavila čisto svež zapis😛

    V glavnem: jaz ekstremno malo blogam, ker je moj domači kompjuter po novem (oz. že kakega pol leta) omejen na neinternetno udejstvovanje (ali: pregreje se ob več kot treh zavihkih, jaz pa sem zasvojena z zavihki!🙂 ), blogger pa je mnenja, da s svoje ljube bb ne rabim objavljat zapisov, zato jih pač ne morem …
    V službi pa morda objavim le še kakšen komentar, na hitro, ko imam mogoče kaj “lufta” …

    Ne, to sploh ni opravičilo😛

    • alcessa

      Nisi se znašla ravno na napačnem seznamu🙂, ta je namenjen blogerjem, ki jih ne znam zavreči (can’t let go) in za katere še vedno po tihem upam, da bodo kakšno rekli in to tudi redno preverjam. Tvoj zadnji zapis sem tako tudi prebrala …. Tudi DarkoZ je pred kratkim objavil en zapisek, preden je spet pobegnil …
      Skratka, si na istem seznamu kot PF in pa Tina in tudi pri njima vsak dan pokukam na blog.

      Ko boš blogala bolj pogosto, te dam na RSS-seznam – stvar ni toliko posledica moje diskriminacije kot dejstva, da se zaradi preobilja RSS-linkov ta blog zdaj počasneje nalaga (vsaj meni). Se pravi, da je bolje, da jih poskušam omejiti na tiste, ki res pogosto kaj napišejo, vsi ostali pa ste še vedno na blogroli in smrtno resni kandidati za RSS-listo.

      Okej?

